شهر خبر | دانلود اپلیکیشن شهر خبر

اپلیکیشن شهر خبر

اپلیکیشن شهر خبر: وب سایت شهر خبر از جمله سایت های خبری است که این روزها کاربران زیادی در طول روز برای خواندن برترین و جدیدترین خبرها به آن مراجعه می کنند ، این وب سایت برای اینکه بتواند خواندن خبر ها و همچنین سهولت بیشتر کاربران را فراهم آورد اقدام به ارائه اپلیکیشن شهر خبر نموده است و کاربران با توجه به سیستم عامل گوشی های همراه خود می توانند به دانلود و نصب این اپلیکیشن بپردازند .

اپلیکیشن شهر خبر

بعد از نصب برنامه شما با وارد شدن به برنامه می توانید در قسمت بالا به تب های مختلف ورزشی ، اقتصادی،حوادث، استخدامی ، فناوری ، سلامت ، هنری ، بین الملل ، گردشگری و …. مراجعه نمایید و خبرهای مربوط به آن بخش خبری را مطالعه کنید .

در بالای صفحه سمت راست با لمس علامت سه خط افقی می توانید به پخش زنده ، صفحه اصلی ، پر ببینده ترین روز و یا پر ببیننده ترین هفته مراجعه نمایید .

اپلیکیشن شهر خبراگر خبر خاصی را می خواهید می توانید از بخش جستجوی خبر استفاده کنید.

برخی از ویژگی های این برنامه عبارت اند از :

  • پخش زنده اخبار
  • اشتراک گذاری اخبار
  • نمایش اخبار به دو شکل مختلف
  • لایک نمودن خبرهای مورد علاقه
  • نمایش پر ببینده ترین خبرها
  • نمایش جدیدترین خبرها
  • آگاهی از خبرهای استخدامی
  • و ….

( این اپلیکیشن را کاربران اندرویدی می توانند از کافه بازار و اپلی می توانند از آپ استور دانلود کنند )

 

شهر خبر

اپلیکیشن شهر خبر

 

شهر خبر ؛ بزرگترین وب سایت خبرخوان فارسی : این روزها برخی از افراد هنوز به دنبال اخبار روز در روزنامه های می باشند ولی این روزها دیگر با پیشرفت دنیای تکنولوژی وب سایت های خبری جای روزنامه های سنتی را گرفته اند و افراد می توانند هر روز با استفاده از دستگاه های هوشمند خود و گوشی های موبایل در هر جایی که باشند بدون اینکه هزینه ی خرید روزنامه پرداخت نمایند از انواع خبرهای روز دنیا اطلاع یابند. سایت های خبری بسیاری در دنیای اینترنت ایجاد شده اند که تمامی این خبر ها را به راحتی در اختیار کاربران قرار می دهند.

وب سایت شهر خبر یکی از بزرگترین وب سایت های خبرخوان فارسی می باشد که تمامی دسته های خبری از جمله اخبار سیاسی، اخبار اقتصادی، اخبار فناوری و حوادث و … می باشد. به راحتی می توانید تنها با چند کلیک ساده به تمامی اخبار روز دنیا دسترسی پیدا کنید و تنها در یک صفحه تیتر تمامی اخبار جدید و روز دنیا را مشاهده نمایید. در ادامه قصد داریم بخش هایی از این سایت را برای شما معرفی کنیم.

شهر خبر اپلیکیشن

سایت شهر خبر

اولین موضوعی که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که در صفحه ی اول سایت می توانید یک دید کلی از دسته بندی ها و تیتر 10 خبر جدید در دسته بندی ها مشاهده نمایید که با کلیک بر روی هر یک از سر تیتر ها متن کامل تیتر ها را مشاهده نمایید.

شهر خبر شهر خبر

شما می توانید با کلیک بر روی هر یک از دسته بندی ها تمامی اخبار مربوط به آن دسته بندی را به طور کامل مشاهده نمایید و حتی خبرهایی که در روزهای قبل نیز منتشر شده اند در این بخش قابل دسترسی هستند.

شهر خبر

یکی از بهترین وب سایت های خبرخوان در اینترنت را می توان شهر خبر معرفی کرد چرا که این وب سایت تمامی اخبار را از روی سایت های معتبر کشور پوشش می دهد و دیگر نیازی نیست که برای خرید رزونامه اقدام نمایید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4/5 - (4 امتیاز)

نظرات در مورد : شهر خبر | دانلود اپلیکیشن شهر خبر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *