سینما تیکت : بهترین اپلیکیشن خرید بلیط سینما + دانلود

اپلیکیشن سینما تیکت : این روزها اینترنت نقش مهمی در زندگی همه ی ما ایفا کرده است ، در طول روز ممکن است بسیاری از کارهای خود را با استفاده از اینترنت انجام بدهیم مثلا عطر و ادکلانی را از یک سایت بخریم یا پیامی را از طریق شبکه های اجتماعی برای دوستانمان ارسال کنیم و صدها مورد دیگر…

پیش تر ها بدین صورت بود که برای تهیه بلیت باید به سراغ باجه های سینما می رفتیم و سپس بلیت خود را تهیه می کردیم ، این امکان وجود داشت که تا پیش از اینکه به باجه سینما برسیم هیچ اطلاعی از فیلم اکران شده نداشته باشیم و یا از زمان سانس ها نیز آگاه نباشیم اما سایتی با عنوان سینما تیکت وجود دارد که برای رفع این مشکلات به کمک کاربران آمده است .

زمانی که شما به سایت مراجعه می کنید می توانید لیست فیلم های اکران شده را مشاهده کنید یا جدول پرفروش ترین فیلم های سال را ببینید و سپس اقدام به انتخاب فیلم مورد علاقه ی خود کنید و بلیت خود را بخرید افزون بر اینها شما می توانید جای نشستن خود را مشخص کنید .

هم اکنون این سایت (سینما تیکت) برای اینکه دسترسی کاربران را به موارد گفته شده راحت تر کند اقدام به تولید اپلیکیشنی نموده است که هم برای کاربران آیفون و هم برای آندرویدی ها مورد استفاده قرار می گیرد .

برای شروع با این اپلیکیشن شما باید یک حساب کاربری خاص در سایت سینما تیکت برای خودتان ایجاد کنید تا بتوانید با استفاده نمودن از اطلاعات خودتان در برنامه لاگین کنید یا در زمان نصب اپلیکیشن شماره تلفن همراه خود را وارد می کنید و منتظر پیام حاوی کد فعال سازی می شوید هنگامی که کد برای شما ارسال شد آن را در اپلیکیشن تایپ می کنید تا فعال سازی انجام گردد .

زمانی که شما وارد اپلیکیشن می شوید می توانید لیست فیلم های در حال اکران یا فیلم های که به زودی اکران می شوند را مشاهده کنید در ادامه شما اگر به بخش فیلم های در حال اکران بروید می توانید لیست سینماهای را مشاهده کنید که فیلم ها در آنجا به نمایش گذاشته شده اند و سپس می توانید سانس مورد نظرتان را انتخاب کنید و نسبت به خرید و انتخاب صندلیتان اقدام نمایید .

یکی از نکات جالب این اپلیکیشن این است که شما می توانیم در قسمت فیلم های در حال اکران بلیت های تخفیف خورده را مشاهده نمایید .

در قسمت اخبار این اپلیکیشن خبرهای که درمورد سینما هستند دیده می شود یا لیستی از پر بازدید ترین فیلم های در حال اکران در این قسمت وجود داشته است .

در بخش پروفایل شما می توانید اطلاعات فردیتان را ویرایش کنید یا لیست خرید تان را بررسی نمایید و امتیازتان را ببنید ؛ شما با توجه به تعداد خریدی که داشته اید امتیازی کسب می کنید که اگر امتیازتان به 10 برسد بن های تخفیفی به شما تعلق خواهد گرفت .

 

سینما تیکت

این اپلیکیشن به شما امکان می دهد که بدون هیچ محدودیتی در هر سینمایی که دوست دارید بلیت بخرید و صندلیتان را انتخاب کنید و به تماشای فیلم مورد علاقه تان بپردازید .

 

برخی از ویژگی های این اپلیکیشن به اختصار:
  • آگاهی از آخرین اخبار سینمایی
  • خرید آنلاین بلیت
  • انتخاب سینما ،سانس و صندلی
  • برخورداری از تخفیف ها
  • مشاهده لیست فیلم های در حال اکران
  • و ….

سینما تیکت

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : سینما تیکت : بهترین اپلیکیشن خرید بلیط سینما + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *