سپهر 360 (خرید بلیط هواپیما و بلیط های لحظه آخری )

تورهای لحظه آخری سپهر 360

اپلیکیشن سپهر 360 (بلیت های لحظه آخری ) + دانلود :  همیشه در هنگام سفر انتخاب وسیله به عنوان یکی از دغدغه های مسافرین بوده است ، عموما اگر مقصد نزدیک باشد با خودروی شخصی یا قطار و اتوبوس به سفر می روند که هزینه کمتری نسبت به هواپیما داشته است اما اگر مسافت طولانی پیش رو باشد ، هواپیما را به بقیه وسایل ترجیح می دهند . البته عده ی فکر میکنند همیشه هواپیما نسبت به دیگر وسایل هزینه ی بیشتری را داشته است اما  همیشه اینگونه نیست با خرید بلیت چاتر یا همان بلیت های ارزان قیمت لحظه آخری می توان با هزینه کمتر از را های هوایی استفاده  کرد.

اپلیکیشن سپهر 360 ( Sepehr360 )

یکی از اپلیکیشن های که می تواند در این باره به شما کمک کند اپلیکیشن سپهر360 است که یک موتور جستجوی پرواز با امکان جستجوی خیلی راحت و بسیار سریع می باشد که به وسیله این اپلیکیشن بلیت های ارزان لحظه آخری ، از نمایندگان فروش ایرلاین ها و چاترکنندگان با اعتبار نمایش داده می شود .

در واقع این اپلیکیشن به منزله یک واسط میان آژانس های هواپیمایی و مردم است که همه ی پروازهای سیستمی و چاتری در آن وجود داشته است تا کاربران عزیز بتوانند ارزان ترین و بهترین بلیت های هواپیمایی را برای مقصد خود پیدا کنند .

 

سپهر 360 

*دقت داشته باشید که سپهر 360 در امر فروش هیچ گونه دخالتی ندارد و تنها به واسطه ابزارجستجو پیشرفته زمینه را برای افراد فراهم نموده تا بتوانند مناسب ترین بلیت را آژانس هواپیمایی مورد نظر خریداری کنند.

* در این اپلیکیشن برای فراهم کردن شرایط بهتر برای کاربران از فیلترهای استفاده شده که شامل وقت پرواز و آژانس های هواپیمایی می باشند.

سپهر 360 بلیط هواپیما

شما در اپلیکیشن سپهر 360 می توانید بلیط هواپیما به مقاصد مختلف را براحتی خریداری نمایید ، استفاده از اپلیکیشن های خرید بلیط هواپیما می تواند راحت ترین راه را برای خرید بلیط هواپیما در اختیار شما قرار دهد.

بلیط های لحظه آخری سپهر 360

خرید بلیط های لحظه آخری یکی از جذاب ترین خدمات برای کسانی است که همیشه در سفر هستند ، اپلیکیشن سپهر 360 در کنار تمامی خدماتی که در اختیار شما قرار می دهد می تواند بلیط های لحظه آخری برای مقصد های مختلف را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

دانلود سپهر 360 برای اندروید

در لینک زیر شما می توانید اپلیکیشن اندرویدی سپهر 360 را دانلود نمایید.

مایکت

دانلود سپهر 360 برای ios

در ادامه لینک دانلود اپلیکیشن سپهر 360 برای سیستم عامل ios برای شما عزیزان ارائه شده است.

برای دانلود کلیک کنید

4/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : سپهر 360 (خرید بلیط هواپیما و بلیط های لحظه آخری )

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *