اپلیکیشن خبرگردی + دانلود

اپلیکیشن خبر گردی

اپلیکیشن خبرگردی: روزانه خبرهای زیادی در جهان منتشر می شود که کاربران دوست دارند از آنها آگاهی داشته باشند .یکی از بهترین اپلیکیشن های که این روزها کاربران از آن استفاده می کنند اپلیکیشن خبر گردی است که جز برنامه های با کیفیت و همچنین دارای رابط کاربری زیبا می باشد .  اپلیکیشن خبر گردی ، خبرهای مختلف را در قالب دسته بندی های متفاوت برای کاربران عزیز آماده کرده است که کاربران می توانند با انتخاب دسته بندی های دلخواه خود یک پیشخوان خبری مورد علاقه ی خود را بسازند . لازم است بدانید که منبع خبری این اپلیکیشن سایت ها و رسانه های هستند که بسیار معتبر می باشند  .

پس از اینکه برنامه را نصب کردید می توانید با ورود به برنامه دسته بندی های مختلف خبری را مشاهده کنید . هر دسته برنامه ی را که به آن علاقه دارید انتخاب نمایید پس از آن شما به صفحه ی اصلی اپلیکیشن هدایت می شوید . در اصل شما دسته بندی را از این به بعد مشاهده می کنید که پیش تر خودتان آنها را انتخاب کرده اید . هر دسته بندی را که لمس کنید می توانید خبرهای مختص به آن بخش خبری را مطالعه نمایید .

در این اپلیکیشن یک قابلیت جذاب که وجود دارد این است که می توانید خبرها را در حالت آفلاین ببنید و دانلود کنید . اگر می خواهید به این قابلیت دسترسی داشته باشید می توانید در بالای صفحه روی آیکون دانلود کلیک نمایید .

در هر خبری که مشاهده می کنید قسمت بالای آن منبع خبری مربوطه ذکر شده است و شما نیز می توانید در هر خبر تاریخ انتشار آن را مشاهده نمایید .

یکی از قابلیت های جذابی که این روزها در اپلیکیشن های مختلف دیده می شود امکان نظر دادن و لایک کردن در مورد خبر می باشد که خوشبختانه این قابلیتها در اپلیکیشن خبرگردی نیز برای کاربران فراهم شده است .

– در این اپلیکیشن اگر فکر می کنید سرعت خواندن و لود شدن خبرها آهسته است می توانید انیمیشن ها را غیر فعال نمایید .

– اگر در این اپلیکیشن اگر همه ی آیتم های متحرک پیشخوان را غیرفعال کنید می توانید تمام آیتم های پیشخوان را به صورت ساده مشاهده نمایید .

–  شما می توانید  در این اپلیکیشن تنظیم کنید که تصاویر بر روی چه وضعیتی از اینترنت برای شما نمایش داده شوند . ( وضعیت استفاده از داده های سیم کارت یا وای فای) .

 

برخی از ویژگی های این برنامه :

امکان نظر دادن در مورد هر خبر

امکان لایک کردن در مورد هر خبر

دسته بندی کردن منظم و باترتیب هر خبر

ذکر منبع  هر خبر

دارای رابط کاربری قوی و زیبا

دانلود و مشاهده خبر در حالت آفلاین

امکان تنظیم نمودن اندازه فونت در صفحه اختصاصی هر خبر

آگاهی از مهم ترین خبرها به صورت اعلان برروی گوشی

و …..

نکته ) اگر میخواهید در این برنامه دیگر شاهد تبلیغات اضافی نباشید می توانید با پرداخت هزینه از نمایش تبلیغات جلوگیری کنید .

 

شما در ادامه می توانید این اپلیکیشن پر کاربرد را از کافه بازار دانلود نمایید .

خبرگردی

3/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : اپلیکیشن خبرگردی + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *