خرید اینترنت فیبر نوری مخابرات ، شاتل ، آسیاتک و …

نحوه دریافت اینترنت فیبر نوری

امروزه سرعت اینترنت برای بسیاری از کاربران مخصوصا در ایران بسیار مهم است بسیاری از مردم به دنبال خرید اینترنت پرسرعت هستند ، در این مسیر اینترنت فیبر نوری از اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که دیگر شما محدود به سیم های مسی قدیمی برای انتقال دیتا نیستید و اینترنت از طریق فیبر نوری به خانه یا محل کار شما انتقال داده می شود.

در این میان تا حالا تجربه ای برای خرید اینترنت فیبر نوری داشتید ؟ اگر تجربه ای نداشتید و به دنبال خرید اینترنت فیبر نوری هستید می توانید تا ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا راه خرید این این نوع اینترنت رو به شما آموزش بدیم.

خرید اینترنت فیبر نوری مخابرات

برای خرید اینترنت فیبر نوری مخابرات برای اینکه بدانید در نزدیکی خانه شما اینترنت فیبر نوری در دسترس است یا خیر ابتدا باید با شماره 2020 تماس حاصل فرمایید و شماره تلفن ثابت یا آدرس دقیق تان را در اختیار کارشناس مربوطه اعلام کنید ، در صورت این که در محدودی شما فیبر نوری در دسترس باشد .

مخابرات محل شما می تواند به آسانی این خدمات را در اختیار شما قرار دهد از این رو با یک تماس با این شماره تماس یا مراجعه به نزدیک ترین مرکز مخابراتی می توانید نسبت به دریافت اینترنت فیبر نوری مخابرات اقدام نمایید.

در این میان صحبت های مدیر مخابرات استان تهران را می توانید بخوانید.

ملک جعفریان درباره پاسخ به این سوال که کدام مناطق بیشتر تحت پوشش این فناوری قرار گرفته‌اند، گفت: تمام استان تهران تحت پوشش این فناوری قرار گرفته است و این پوشش محدود به جای خاصی نیست. به عبارت دیگر، هر جایی که جزو اولویت‌های ما باشد، این فناوری در سراسر استان توزیع شده است. تاکنون، در هفت منطقه مخابراتی با شماره‌های ۲،۳،۴،۵،۶،۷ و ۸، ۱۴ افتتاح در ۱۴ منطقه مخابراتی صورت گرفته است و حتی در دو بار به هر منطقه مراجعه شده است.

مدیر مخابرات استان تهران توضیح داد: همانطور که قبلاً گفته شد، اولویت‌بندی‌ها مشخص است و اجرای فیبر نوری هزینه‌بر است. بنابراین، ما از مناطقی که انبوه‌سازی، گسترش و پراکندگی بیشتری دارند، شروع کرده‌ایم. در حال حاضر، حدود ۷۰۰ هزار پوشش ایجاد شده و با همکاری پارتنرهای ما، در چارچوب مشخصی سرویسی با سرعت فیبر نوری ftth ارائه می‌دهیم.

وی ادامه داد: طبیعتاً برخی مناطق کمتر پوشش داده شده‌اند و ممکن است در گذشته فیبر نوری کمتری در آنها نصب شده باشد و باید اکنون به توسعه آنها بپردازیم. بنابراین، توسعه زیرساخت در این مناطق نیز جزو برنامه‌های ماست. اما مهم این است که در کل استان تهران، تقریباً تفاوتی +۱۰ درصدی بین مناطق وجود دارد. به عنوان مثال، اگر در منطقه دو ۷۰ درصد پوشش داده شده باشد، ممکن است در منطقه شش این عدد ۶۰ درصد باشد. با این حال، به طور کلی، تمام مناطق به صورت همگن در حال پیشروی هستند.

نحوه درخواست فیبر نوری توسط شهروندان تهرانی

ملک جعفریان درباره نحوه درخواست فیبر نوری توسط شهروندان تهرانی توضیح داد: ما در حال حاضر در حال تکمیل سامانه‌های خود هستیم. اگر شهروندان با شماره‌های ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ تماس بگیرند و یک شماره تلفن همراه یا ثابت اعلام کنند، این درخواست به پارتنرهایی منتقل می‌شود و پس از بررسی‌های لازم، فیبر نوری در محل مورد نظر نصب می‌شود. همچنین، شهروندان می‌توانند به‌صورت آنلاین از طریق پرتال مخابرات استان تهران نیز درخواست خود را ثبت کنند.

ملک جعفریان همچنین اعلام کرد که به‌مرور زمان و با افزایش توانایی‌ها و منابع، پوشش فیبر نوری در مناطق دیگر استان تهران نیز توسعه خواهد یافت. این فناوری به عنوان یک اولویت برای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در نظر گرفته شده است و سعی می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط استان تهران و سایر مناطق کشور ارائه شود.

خرید اینترنت فیبر نوری شاتل

برای اینکه از سرویس اینترنت فیبر نوری شاتل مطلع شوید کار آسانی را در پیش دارید با ورود به این لینک و مشاوره با کارشناسان فروش شاتل و با ارائه کدپستی و آدرستان براحتی می توانید از امکان ارائه خدمات اینترنت فیبر نوری شاتل باخبر شوید. خوشبختانه شاتل برخلاف آسیاتک چت آنلاین با پشتیبان راهگشا است و براحتی می توانید از امکان استفاده از اینترنت فیبر نوری شاتل مطلع شوید.

خرید اینترنت فیبر نوری آسیاتک (آسیافیبر)

آسیاتک هم در این میان خدمات اینترنت فیبر نوری خود را با نام آسیا فیبر ارائه می کند. اگر شما به دنبال خرید اینترنت فیبر نوری آسیاتک هستید می توانید وارد این لینک شوید و در نقشه مورد نظر سرچ کنید البته با بررسی زوم تک این نقشه با دقت بسیار پایینی است چرا که هر نکته ای را انتخاب می کنید با مشکل روبرو می شود.

راه حل دوم تماس با آسیاتک در ساعات اداری است ، براساس تست تماس ما با این شرکت متاسفانه مشاوران آنلاین نتوانستند راهنمایی در این مورد انجام دهند و با تماس با این بخش نتوانستیم با کارشناس مربوطه ارتباط بگیریم.

تا حالا شما تجربه خرید اینترنت فیبر نوری رو داشتید ؟ حتما ما رو از تجربیاتتون در مورد سرعت اینترنت فیبر نوری تان مطلع کنید و حتما شرکتی که ازش خرید کردید رو در بخش نظرات اطلاع بدید تا دیگر کاربران زوم تک هم بتوانند از نظرتان سازنده شما استفاده کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : خرید اینترنت فیبر نوری مخابرات ، شاتل ، آسیاتک و …

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *