اپلیکیشن ایزی پز + دانلود

ایزی پز

اپلیکیشن ایزی پز: تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید غذایی درست کنید اما سردرگم باشید و مداوم به خود بگویید چه بپزم؟ یکی از اپلیکیشن های کاربردی که می تواند در آشپزی همیار شما باشد اپلیکیشن ایزی پز است . اگر شما این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کنید می توانید دستور عمل های تهیه غذاها را در آن مطالعه کنید .

این اپلیکیشن از نظر کاربری بسیار ساده و راحت می باشد و هر کاربری به آسانی می تواند با آن آشپزی کند و نیازی به مهارت خاصی نداشته است . پس از اینکه اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کردید وارد آن شوید و در قسمت حساب کاربری اطلاعات مربوط به خودتان را وارد نمایید البته فراموش نکنید که می توانید بدون وارد کردن اطلاعات به عنوان یک کاربر مهمان نیز وارد شوید .

اگر میخواهید به قسمت های مختلف اپلیکیشن سری بزنید می توانید از تب های مختلفی که در بالای اپلیکیشن قرار دارند استفاده کنید با لمس هر تب شما به آن بخش وارد شوید .

ایزی پزمنوی هفته:در این قسمت لیست غذاهای را می بینید که برای هفته جاری انتخاب شده اند، اگر هر کدام از غذاها را انتخاب کنید  عکسی از غذا همراه با مواد اولیه برای شما نشان داده می شود . دقت کنید که شما می توانید آن غذا را با دیگران اشتراک بگذارید یا به فهرست مورد علاقه  تان اضافه کنید و یا حتی لایک کنید . در اینجا شما 2 گزینه مهم را در اختیار دارید که یکی از آنها آموزش آشپزی است و اگر این گزینه را لمس کنید می توانید روند پخت غذا را مرحله به مرحله مشاهده کنید و اگر گزینه دوم سفارش را انتخاب کنید در واقع می توانید مواد اولیه تهیه غذای مورد نظر را سفارش دهید .

سبد خرید : همانطور که از اسم این تب پیداست شما لیست خرید خودتان همراه با قیمت را مشاهده می کنید . نهایی کردن خریدتان در این قسمت انجام می شود .

دستور پخت : این قسمت مربوط به دستور پخت غذاها می باشد ، هر غذایی را که انتخاب کنید می توانید مرحله به مرحله دستور پخت آن را مشاهده نمایید .

 

ویژگی های برنامه :

مشاهده مرحله به مرحله پخت غذاها

امکان انتخاب لیست غذاهای مورد علاقه

قابلیت لایک نمودن غذاها

امکان اشتراک گذاری غذاها

امکان درخواست مواد اولیه مربوط به غذاهای مورد علاقه

دارای منوی غذای هفتگی

دارا بودن روابط کاربری ساده

دارا بودن بیش از 200 دستور پخت غذا

 

آن چیزی که موجب می شود این برنامه از دیگر برنامه ها متمایز باشد امکان سفارش مواد اولیه غذا برای تهرانی ها می باشد . اگر شما در تهران زندگی می کنید می توانید غذای خود را انتخاب کنید  تا بهترین مواد اولیه در دسترس تان قرار بگیرد.

 اگر شما هم دوست دارید به آسانی غذای مورد علاقه تان را بپزید و از آشپزی لذت ببرید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این اپلیکیشن کاربردی را از کافه بازار دانلود نموده و بر روی گوشی خود نصب نمایید .

ایزی پز

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپلیکیشن ایزی پز + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *