اپلیکیشن اصل بخر + دانلود

اصل بخر

یکی از دلایل اصلی که ما به بیرون از منزل می روید خرید است . خرید می تواند شامل وسایلی مختلفی مانند لباس ، گوشی موبایل ، مواد غذایی و …. باشد . یکی از دغدغه های ما می تواند خرید محصولات اصل از یک برند خاص باشد . امروز قصد معرفی اپلیکیشنی را به شما داریم که می تواند در این زمینه به شما کمک فراوانی نماید.

اصل بخر :   در اصل بخر لیستی از شهرهای مختلف برای شما نشان داده می شود که می توانید شهر مورد نظر خودتان را انتخاب کنید . بعد از آن لیستی از موضوعات خرید به شما نشان داده می شود مثلا لباس عروس جز یکی از دسته های اپلیکیشن می باشد. شما هر کدام از موضوعات را که انتخاب نمایید به صفحه برندها هدایت می شوید . مثلا اگر دسته موبایل را انتخاب کرده باشید برندهای مانند سامسونگ ، اپل و …. را می بینید ، حالا کافی است که شما برند مورد نظرتان را انتخاب کنید تا به فروشگاه دسترسی پیدا کنید.

توسط این برنامه شما می توانید آدرس فروشگاه و شماره تماس معتبری را پیدا کنید . خوشبختانه در این برنامه قسمتی با عنوان جستجو نیز وجود دارد که که می توانید کلمه مورد نظر را در آن جستجو کنید. در اصل بخر عنوان نزدیک من می تواند فروشگاههای اطراف را به شما نشان بدهد .

امکانات متعددی در این اپلیکیشن وجود دارد که با دانلود آن از کافه بازار و نصب آن بر روی دستگاهتان می توانید از آن استفاده نمایید .

اصل بخر

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی اپلیکیشن اندرویدی " اصل بخر "

نظرات در مورد : اپلیکیشن اصل بخر + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *