اولین مسواک قابل اتصال به گوشی که از کرم خوردگی دندان محافظت میکند

شاید شما از این تیتر خبر شگفت زده باشید اما این کار واقعیت دارد ، این مسواک اولین مسواکی است که می تواند از طریق گوشی هوشمند خودتان از دندان هایتان محافظت کند و دندان های شما را زیر نظر خواهد گرفت. اگر شما در آینده به دندان پزشک مراجعه کردید و یک گوشی در کنار وسایل دندانپزشکی مشاهده کردید هیچ تعجب نکنید چون علم آنقدر پیشرفت کرده است که کارها را سریع تر و دقیق تر می کند.

kolibree-smart-toothbrush-ces-2014

این مسواک که اسم آن Kolibree گذاشته شده است در روز یک شنبه در نمایشگاه CES 2014 در لاس وگاس آمریکا معرفی شد. این مسواک قرار است امسال روانه بازار های جهانی شود و با کمک این مسواک عادت های بد مسواک زدن را فراموش میکنید و از تمیز کردن دندان هایتان لذت خواهید برد و دیگر هیچ وقت مطب دندان پزشکی برای شما ترسناک نخواهد بود. قیمت این وسیله بین 100 تا 200 دلار گزارش شده است که دارای مدل های مختلفی می باشد.

این برای اتصال این مسواک به گوشی خود ابتدا به برنامه ی آن احتیاج است . با نصب برنامه و اتصال به مسواک از طریق بلوتوث تمام دندان هایی که مسواک به آنها خورده است ثبت و ضبط می شود ، سپس این اطلاعات به گوشی و نرم افزار منتقل می شود و اگر شما تمام دندان ها را به طور کامل تمیز کرده باشید به شما اطلاع می دهد. این برنامه می تواند به تعداد زیادی از مسواک های هوشمند متصل شود که به کمک آن می توان مسواک زدن های کودک خود را نیز زیر نظر بگیرید.

اگر بخواهید اطلاعات بیشتر راجع به سلامت دندان خود بدانید به شما کمک می کند که به این اطلاعات نزدیک شوید . این مسواک حتی دارای API مخصوص می باشد که کسانی که خوراک برنامه درست کردن هستند بتوانند برنامه های جدیدی را طراحی کنند.

امیدواریم هر چه سریع تر این مسواک های هوشمند وارد زندگی ما شود …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  حتما برای حفظ بهداشت، مسواک خود را ضدعفونی کنید

نظرات در مورد : اولین مسواک قابل اتصال به گوشی که از کرم خوردگی دندان محافظت میکند

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *