اولین مانیتور سامسونگ مجهز به درگاه Thunderbolt 3

Thunderbolt 3

کمپانی سامسونگ نسبت به رقبای خود پیشی گرفت و این بار یک مانیتور جدید 34 اینچی با صفحه نمایش خمیده و پشتیبانی از Thunderbolt 3 را در کنفرانس بین المللی CES 2018 معرفی خواهد کرد. همانطور که مستحضر هستید، کمپانی های الجی و سامسونگ از گذشته تاکنون در تولید مانیتورهای کامپیوتر با یکدیگر رقابت داشته و اخیرا پس از انتشار خبری از کمپانی الجی، مبنی بر معرفی مانیتورهای متنوع، کمپانی سامسونگ نیز خبری منتشر کرد که قصد دارد در CES 2018 از مانیتور جدید خود رونمایی به عمل آورد.

مانیتوری که سامسونگ معرفی خواهد کرد، یک مانیتور 34 اینچی و فوق عریض 5K می باشد. این مانیتور مجهز به صفحه نمایش خمیده ی QLED با فناوری درگاه Thunderbolt 3 است. این مانیتور، اولین مانیتوری است که مجهز به این درگاه می باشد و برای کاربران مک بوک پرو خبری خوبی به حساب می آید. این محصول با نام CJ791 رونمایی و معرفی خواهد شد. این نمایشگر عریض به نسبت تصویر 21 به 9 مجهز گزدیده است و رزولوشن پنل این صفحه نمایش 1440 * 3440 می باشد که مدت زمان پاسخگویی آن 4 میلی ثانیه خواهد بود.

احتمالا کلیدی ترین ویژگی این مانیتور دارا بودن درگاه Thunderbolt 3 می باشد؛ کاربرد این درگاه این است که کاربران می توانند بدون نیاز به انرژی مانیتور را از طریق این درگاه به لپ تاپ خود متصل نمایند. همان طور که متوجه شدید، پشتیبانی از این قابلیت سبب افزایش سرعت پردازنده شارژ سریعتر لپ تاپ می گردد. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت این محصول در دست نیست و باید منتظر خبرهای بعدی کمپانی سامسونگ در این خصوص باشیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری Galaxy Z جدید سامسونگ زودتر از موعد عرضه می شوند

نظرات در مورد : اولین مانیتور سامسونگ مجهز به درگاه Thunderbolt 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *