اولویت بندی پیام های دایرکت در توییتر

دایرکت در توییتر

دایرکت در توییتر | بسیاری از افراد از توییتر برای ارسال پیام به دوستان خود استفاده می نماید و به نوعی یک ابزار پیام رسانی محسوب می شود. شبکه ی اجتماعی توییتر نیز مانند اینستاگرام دارا یک بخشی به نام دایرکت می باشد ولی به اندازه ی دایرکت اینستاگرام پیشرفته نیز و کاربران زیادی از این موضوع شاکی هستند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که توییتر فکری به حال این بخش نماید.

دایرکت در توییتر

در صورتی که پیام‌ های دایرکت بیساری در توییتر خود دریافت می‌ کنید و زمانی برای جواب دادن به آن‌ ها ندارید، برایتان خبرهای خوبی داریم. توییتر اخیرا قابلیتی را اضافه نموده است که می توانید پیام‌ های دایرکت خود را با استفاده از قرار دادن فیلتر دسته‌ بندی نمایید. حتما از این موضوع آگاه هستید که پیام‌ های بخش دایرکت توییتر به دو صورت به دست کاربران می‌ رسند: یکی در قالب در Inbox و یا در قالب Request. در صورتی که از کسی که دنبال می‌ کنید پیامی به دست شما برسد، این پیام در بخش اینباکس قابل مشاهده می شود.

دایرکت در توییتر

اما در صورتی که شخص ارسال‌ کننده ی پیام را نشناسید، پیام او به صورت درخواست برای شما به نمایش در می آید، به صورتی که باید ابتدا درخواست او را قبول کنید تا بتوانید به ادامه گفتگو با آن شخص بپردازید. کمپانی توییتر اعلام نموده است که از این به بعد در اپلیکیشن‌ های سیستم عامل iOS و اندروید این ویژگی درخواست‌ های گفتگویی که به گفته ی کمپانی توییتر از اهمیت پایینی برخوردار هستند به طور اتوماتیک از چشم کاربران پنهان خواهد شد.

با وجود چنین فیلتری، دیگر زمان دریافت اینطور پیام‌ هایی نوتیفیکیشن برای شما قابل مشاهده نخواهد بود و حتی خود پیام‌ ها را نیز در بخش Requests مشاهده نخواهید کرد. هر چند در صورت غیر فعال نمودن این فیلتر از بخش تنظیمات توییتر، تمامی درخواست‌ های مکالمه در دایرکت دوباره قابل مشاهده خواهند بود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  قابلیت مجموعه عمومی پینترست در کدهای اینستاگرام مشاهده شد

نظرات در مورد : اولویت بندی پیام های دایرکت در توییتر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *