انگار باید با اینستاگرامم خدافظی کنیم …!

اینستاگرام

تازه دو ماه از فیلتر شدن تلگرام میگذره که انگار اینستاگرام هم رفته تو دستور کار …! انگار میخوان تنها شبکه ی اجتماعی که کاربرای ایرانی بدون فیلترشکن بهش دسترسی دارن رو هم فیلتر کنن و دست همه رو بذارن تو حنا!!! معوان اول دادستانی کل کشور دیروز اعلام کرد که فیلتر شدتن اینستاگرام توی دستور کارشون قرار گرفته … .

فیلترینگ اینستاگرام

حتما شمام این سوال الان تو ذهنتون پیش اومده که چرا اینستاگرام؟! ما فقط یه شبکه ی اجتماعی آزاد داریم دیگه! اونو چرا میخوان فیلتر کنن؟! بر اساس گفته های معاون اول دادستانی کشور چونکه بعضی از افراد مشهور تو این شبکه اجتماعی به بهونه ی جمع کردن کمک برای افراد بی بضاعت پول از کاربرا جمع می کنن و توی این مدت کلاهبرداری های زیادی شده از این طریق، میخوان موضوع رو بررسی و کنن و خود دادستان کل کشور مدعی العموم شده تو این زمینه … .

حجت‌الاسلام محمد مصدق اعتقاد داره که این موضوع باعث شده تا مردم به امر کمک رسانی به هم نوع بی اعتما شده و گفته :

باید با کاری که انجام میدیم دست این افراد رو کوتاه کنیم و مسئله ی سلب اعتماد رو ریشه کن کنیم.

بر اساس گفته های معاون اول در حال حاضر فیلترینگ اینستاگرام توی دستور کار دادستانی قرار گرفته و جناب خرم آبادی به شخصه پیگیر این موضوع هستن تا ببینیم چه اتفاقی میوفته و تصمیم به چه شکل میشه. بعد از اضافه شدن قابلیت های جدی به اینستاگرام خیلی از افراد میگفتن که فیلتر میشه و از این حرفا ولی به گفته ی رئیس سازمام تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفته که ما چنین برنامه ای رو از اول هم نداشتیم ولی الان خود قوه ی قضاییه هستش که وارد عمل شده … !

اینستاگرامم داره غزل خدافظی رو میخونه انگار 🙁

 

نظرات خودتون رو با زوم تک درمیون بذارید …

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هتل ها با فیلتر شدن وب سایت اسنپ تریپ 2 میلیارد خسارت خوردند !

نظرات در مورد : انگار باید با اینستاگرامم خدافظی کنیم …!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *