انفجار ناگهانی Galaxy s3

اس ۳ ترکید

باز هم انفجار گوشی دیگری گزارش شد. این بار Galaxy sIII، یکی از گوشی‌های پر فروش سامسونگ، خبر ساز شد. این گوشی که سه سال از عمرش گذشته بود، در حال شارژ در رختخواب یک پسر نوجوان در فنلاند منفجر شد. در ادامه با زوم تک همراه باشید.

پسر نوجوان صاحب این گوشی که هنگام وقوع انفجار روی این تخت بوده است، خوشبختانه، صدمه جدی به او وارد نشده است و او بعد از مشاهده دود از کنار گوشی دور شده است. با این حادثه، رویه تخت او سوراخ شده و تشک و لایه‌های داخلی تشک هم صدمه دیده‌اند.خانواده قصد رجوع به مرکز خدمات بیمه یا حتی مرکز خدمات سامسونگ ندارند. زیرا اعتقاد دارند که به علت چند ساله بودن این دستگاه، تنها وقت خود را هدر خواهند داد و چیزی به دست نخواهند آورد.

طبق گفته مادر این پسربچه در مصاحبه، فرزندش توسط به در آمدن آلارم دود از خواب بیدار شده است. او اظهار داشت که اعضای خانواده از این اتفاق یک درس با ارزش گرفته‌اند. او افزود:

«این حادثه برای ما خوشایند نبود، اما از این حادثه یاد گرفتیم که گوشی‌های در حال شارژ همانند یک بمب هستند و باید در روز آنها را شارژ کنیم و آنها را کنا تخت و وسایل کنفی قرار ندهیم.»

در بیشتر این موارد، یک شارژ غیر استاندارد دخیل است و باعث این حوادث ناگوار می‌گردد.مخصوصاً در زمانی که با این شارژرها به شارژ کردن تلفن‌های قدیمی می‌پردازیم. تا کنون دلیل اصلی وقوع این حادثه مشخص نیست. در تصویر بالا شاهد باتری این گوشی پس از وقوع حادثه را می‌بینید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آپدیت اندروید 4.3 برای گلکسی اس 3

نظرات در مورد : انفجار ناگهانی Galaxy s3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *