اندروید هشت برای اکسپریا اکس زد پریمیوم منتشر شد

اندروید هشت برای اکسپریا اکس زد پریمیوم منتشر شد

سونی امروز ارائه اندروید نسخه ۸ را بر روی گوشی‌های هوشمند خود آغاز کرد و ساعتی پیش اندروید هشت برای اکسپریا اکس زد پریمیوم منتشر شد. در ادامه با زوم تک همراه باشید.

نسخه جدید اندروید که با نام اورِو (Oreo) چندی پیش معرفی شد رفته‌رفته جای خود را میان پرچم‌داران برندهای مختلف باز می‌کند. سونی علاوه بر تمام قابلیت‌های جدید در اندروید هشت، چند ابزار جالب نیز به آن اضافه کرده است؛ به عنوان مثال برنامه 3D Creator، یکی از ابزارهای جدیدی است که به وسیله آن کابران اکسپریا می‌توانند با اسکن سه بعدی از اشیا و حتی صورت‌های مختلف آنها را به صورت سه بعدی چاپ نمایند.

از دیگر قابلیت‌های جدید در این نسخه می‌توان به Predictive Capture اشاره نمود که قابلیت تشخیص لبخند را دارا است، به طوری که بدون فشار دادن دکمه شاتر، تصاویری گرفته می‌شوند که کاربر می‌تواند از میان تصاویر گرفته شده، بهترین آن را انتخاب نماید بهترین لحظه را ذخیره کند.

ره گیری بهتر حرکات در هنگام فوکس، بهتر شدن صدای اسپیکرها، پشتیبانی از هندزفری های XHD و ایجاد میانبرها تنها با نگه داشتن کلیک، از دیگر قابلیت‌های جدید در اندروید ۸ روی اکسپریا زد اکس پریمیوم هستند. سونی با طراحی خیره کننده، بهره گیری از بهترین سخت افزارها در زمینه تلفن‌های هوشمند و حالا استفاده از آخرین نسخه اندروید در اکسپریا زد اکس پریمیوم بار دیگر قدرت خود را به رخ رقبا کشید.  این آپدیت هم اکنون در بخش به روز رسانی گوشی اکسپریای شما قابل بارگیری است. 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اندروید 8 به کاربران اجازه می دهد Google assistant را در داخل برنامه فعال کنند

نظرات در مورد : اندروید هشت برای اکسپریا اکس زد پریمیوم منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *