انتشار پیش نمایش ساخت جدید ویندوز 10

ویندوز 10

امروز مایکروسافت پیش نمایش ساخت جدید ویندوز 10 به شماره ی 17107 را برای Fast Ring منتشر کرد اما بر خلاف ساخت های قبلی، 17107 تغییرات چندانی در ویندوز 10 ایجاد نکرده است و گویا این بار مایکروسافت تصمیم گرفته است که بیشتر زمانش را بر روی برطرف کردن باگ های ساخت قبلی بگذارد. با این حال تنها تغییر ملموسی که در این ساخت مشاهده می شود، ویژگی ای است که مشکلات مربوط بروزرسانی ویندوز را کاهش می دهد.

ویندوز 10

در این ساخت اگر Windows Update بخواهد دانلود، اسکن و یا نصب نماید بر روی لپ تاپ هایی که به برق متصل هستند، سیستم خاموش نمی شود، این ویژگی به این صورت است؛ برای اینکه مشکلات مربوط به قطع و وصلی آپدیت ها کاهش داشته باشد و شانس دریافت بروزرسانی افزایش یابد، مانع از خاموش شدن سیستم به مدت 2 ساعت می گردد. هدف مایکروسافت از این تغییر در ساخت 17107 این است که سیستم کاربران همیشه آپدیت بماند.

با توجه به اینکه تیم ویندوز هم اکنون تمرکزش را بر روی رفع باگ ها گذاشته است، احتمالا ساخت های مربوط به Fast Ring با سرعت بالاتری منتشر شوند. برای اینکه اطلاعات بیشتری در این خصوص داشته باشید، حلقه ی سریع گروهی از اینسایدرهای ویندوز هستند که ساخت ها را با سرعت بیشتری از بقیه ی اینسایدرها منتشر می کنند. اما در کنار انتشار ساخت 17107 کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که اینسایدرهای ایکس باکس باید برای دریافت Redstone 4 منتظر بمانند.

ویندوز 10

Redstone 4 اسم رمز بروزرسانی بعدی ویندوز 10 می باشد که نسخه ی پیش نمایش آن حتی پیش از Redstone 3 در دسترس اینسایدرها قرار گرفته است، این ساخت هایی که هم اکنون مایکروسافت برای PC منتشر می کند مربوط به همین بروزرسانی می باشد. با اینکه انتظار داریم تمامی نسخه های کامپیوتر Redstone 4 به ایکس باکس وان نیز بیاید اما هنوز از سوی مایکروسافت تایید نشده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار پیش نمایش ساخت جدید ویندوز 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *