انتشار نسخه کم حجم Gmail در پلی استور

Gmail

اپلیکیشن Gmail یکی از اپلیکیشن های محبوب برای افرادی است که دارای گوشی های هوشمند اندرویدی هستند، زیرا از طریق این اپلبیکیشن به راحتی می توانند به جیمیل خود دسترسی یافته و ایمیل های دریافتی خود را بدون اینکه هر بار نام کاربری و پسوردشان را وارد کنند، آن ها را بررسی نمایند. اکنون گوگل برای کاربرانی که توانایی خرید گوشی هوشمند مدل بالا را ندارند و باید با گوشی های اقتصادی خود ایمیلشان را چک کنند، یک نسخه ی کم حجم و بهینه ای از اپلیکیشن جیمیل را منتشر کرده است که سخت افزار آنقدر قدرتمندی نمی خواهد.

اپلیکیشن Gmail Go پس از انتشار نسخه های کم حجم Google Maps، You Tube، Google Assistant و G Board جدیدترین اپلیکیشن گوگل می باشد که بر روی گوشی هایی با حجم رم کمتر از 1 گیگابایت طراحی شده است و هم اکنون در پلی استور قابل دسترسی است. بر اساس گفته های گوگل، این نسخه از اپلیکیشن علاوه بر حفظ سرعت همیشگی، سبک تر شده و منابع سخت افزاری کمتری مصرف می نماید؛ هر چند که ممکن است برخی از ویژگی های نسخه ی کامل را در این نسخه مشاهده نکنید.

قابلیت هایی از این اپلیکیشن که توسط گوگل تایید شدند شامل پشتیبانی از چند اکانت جیمیلی، قابلیت ضد اسپم، اینباکس هوشمند و 15 گیگابابت حافظه ی ابری برای ذخیره سازی ایمیل. Gmail Go هم اکنون در برخی از کشورها قابل دسترس می باشد و صرفا افرادی می توانند این اپلیکیشن را نصب نمایند که سیستم عامل اندروید آن ها 8.1 اوریو باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار نسخه کم حجم Gmail در پلی استور

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *