انتشار نسخه آزمایشی نرم افزار Winamp 5.8 برای ویندوز 10

نرم افزار Winamp 5.8

نرم افزار Winamp 5.8 | اگر خبرها را دنبال کرده باشید، چند روز قبل خبری مبنی بر روی کار آمدن دوباره ی نرم افزار Winamp منتشر شد که زمانی به عنوان یکه تاز نرم افزارهای پخش موسیقس فعالیت داشت ولی به دلیل قدیمی شدن این پلتفرم کمی پشتیبانی از آن به مشکل خورد و برای مدتی دیگر فعالیت آن متوقف شد. اکنون باید بگوییم که این بار Winamp 5.8 در قالب یک نسخه ی آزمایشی برای ویندوز 10 منتشر شد تا گذشته ی خود را جبران نماید.

نرم افزار Winamp 5.8

نرم‌ افزار محبوب و قدیمی پلیر موسیقی وین‌امپ با آپدیت های جدیددوباره به عرصه ی رقابت بازگشت. نسخه‌ ی آزمایشی این پلیر با قابلیت پشتیبانی از ویندوز 10 هم اکنون در دسترس کاربران قرار دارد و می‌ توانند به آسانی آن را دانلود نموده و با یاد خاطرات سال 2003 ، این بازگشت دوباره را جشن بگیرند. موضوعات نوستالژیک همیشه مورد توجه کاربران می باشد؛ به خصوص برای علاقه‌ مندان به دنیای موسیقی، هیچ‌ چیزی نمی‌ تواند خاطره‌ انگیزتر از برنامه ی نوستالژیک و محبوب Winamp ، جذاب تر باشد. قبل از معرفی سرویس‌ های مختلف پخش کننده‌ ی موزیک و کلیپ و قبل از افزایش استفاده از سرویس‌ های استریم نظیر Spotify و Apple Music، این نرم‌ افزار بسیار مورد توجه کاربران بود.

نرم افزار Winamp 5.8

در سال 2013 میلاید، وقتی که مشخص شد Radionomy تصمیم به تصاحب این پلیر را دارد، کاربران امید داشتند که این پلیر محبوب نه تنها جایگاه پیشین خود را حفظ نماید، بلکه شرایط بهتری هم خواهد داشت اما آن اتفاقی که در عمل رخ داد این بود که وین‌ امپ در همه ی این سال‌ ها هیچ آپدیتی دریافت نکرد و هم اکنون پس از گذشت 5 سال، نسخه‌ ی آپدیت شده ی این نرم افزار محبوب در دسترس کاربران قرار می‌ گیرد. پلیر موسیقی Winamp نخستین بار در سال 1997 برای پخش فرمت‌ MP3 به بازار معرفی شد و با سرعت زیادی محبوبیت خاصی را در میان کاربران کسب کرد. در اواخر دهه‌ ی ۱۹۹۰، این نرم افزار محبوبیت خاصی را در میان علاقه‌ مندان به موسیقی پیدا کرد و حدودا کاربران بسیاری روی سیستم خود Winamp نصب کرده بودند. در آخر در سال ۱۹۹۹ ، کمپانی AOL تصمیم گرفت که وین‌ امپ را خریداری نماید اما در آخر کمپانی Radionomy، وین‌ امپ را تصاحب نمود.

بیشتر بخوانید  معرفی سایت ایران کنسرت

 

مطالب مرتبط 

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار نسخه آزمایشی نرم افزار Winamp 5.8 برای ویندوز 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *