انتشار منبع کرنل اندروید اوریو گلکسی اس 9 سامسونگ

کرنل

کمپانی تولید کننده گوشی های هوشمند سامسونگ به دلیل آماده کردن رام سفارشی در گوشی های اس ۹ و اس ۹ پلاس از منبع کرنل در این گوشی ها استفاده کرده است. در روز پنج شنبه منبع کرنل گوشی های اس ۹ و اس ۹ پلاس که گوشی های پرچم دار سامسونگ هستند معرفی شدند. منابعی که رسمی نیستند و به راحتی می توانند شخصی سازی دلخواه را بر روی این گوشی ها انجام دهند.

همچنین سری گوشی های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس منبع کرنل نسخه های خود را دریافت کرده اند. این موضوع به این معنی است که توسعه دهندگان می توانند رام های شخصی ساز را در نسخه های اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام و اکسینوس ۹۸۱۰ انتشار دهند. این منابع برای پرچم داران سامسونگ در سایت رسمی سامسونگ به صورت مستقیم موجود است.

این منبع درحالی منتشر شده که این دو گوشی جدید تازه به بازار آمده اند و این نشان دهنده این موضوع است که سامسونگ به حمایت توزیع کنندگان غیر رسمی نیاز و علاقه دارد و به این صورت آن ها می توانند از گوشی گلکسی اس ۹ به تنهایی پشتیبانی کنند. هر چند این دو گوشی در سال آینده می توانند بروزرسانی های امنیتی اندروید را داشته باشند و علاوه بر بروز رسانی اندروید سایر بروز رسانی ها نیز برای آن ها موجود خواهد بود.

با منتشر کردن کرنل شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند، افراد می توانند رام های غیر رسمی و ریکاوری را برای این دو گوشی پرچمدار فراهم کنند. می توان افزود که رام های اعتنا شده بر پروژه ی تربل ، افزایش و توسعه رام های شخصی را برای آن ها بسیار ساده می کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار منبع کرنل اندروید اوریو گلکسی اس 9 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *