انتشار رندرهای اکسپریا L2، XA2 و XA2 Ultra سونی

انتشار رندرهای اکسپریا L2، XA2 و XA2 Ultra سونی

بلاخره با شروع سال 2018 کمپانی سونی نیز تصمیم گرفته است که محصولات جدید خود را در نمایشگاه CES 2018 معرفی نماید اما در این میان برخی از شایعات پیرو گوشی های هوشمند جدید این کمپانی منتشر گردید و بسیاری از افراد را در شک و شبهه فرو برد. هم اکنون تصاویری از این گوشی های منتشر گردید است که نشان می دهد نسل جدید گوشی های هوشمند سونی دارای حاشیه ای ضخیم و سنسور اثر انگشت در پنل پشتی می باشند.

انتشار رندرهای اکسپریا L2، XA2 و XA2 Ultra سونی انتشار رندرهای اکسپریا L2، XA2 و XA2 Ultra سونی انتشار رندرهای اکسپریا L2، XA2 و XA2 Ultra سونی انتشار رندرهای اکسپریا L2، XA2 و XA2 Ultra سونی

کمپانی سونی برای پرچمداران خود در سال جدید از زبان طراحی میرای استفاده کرده ولی در این میان قصد دارد تعدادی گوشی میان رده نیز معرفی نماید. امروز رندرهایی از اکسپریا L2، اکسپریا XA2 و اکسپریا XA2 Ultra منتشر شد و به بسیاری از شایعات در خصوص این گوشی های میان رده پایان داد. مدل های اکسپریا XA2 و XA2 Ultra به عنوان جایگزین مدل های XA1 و اکسپریا XA1 Ultra معرفی شدند و در این گوشی ها حرفی نیست ولی مدل اکسپریا L2 برای کاربرانی عرضه شده است که از سری قبلی این گوشی یعنی اکسپریا L1 استفاده می کردند و قصد دارند در سال جدید گوشی خود را به روز نمایند.

لازم به ذکر است که بقدری مشخصات اکسپریا L2 بالاست و سیستم قدرتمندی دارد که امکان رقابت با گوشی های میان رده ی سایر برندها را دارا می باشد. اکسپریا XA2 دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با کیفیت Full HD و رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل می باشد و پردازنده ی کوالکام 630 با هشت هسته ی پردازشی برای آن در نظر گرفته شده است. XA2 دارای 3 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد و در پنل پشتی آن از یک سنسور 21 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده شده است.

انتشار رندرهای اکسپریا L2، XA2 و XA2 Ultra سونی
اکسپریا L2

مشخصات اکسپریا XA2 Ultra نیز دقیقا مشابه اکسپریا XA2 می باشد و تنها تفاوت این دو گوشی در ابعاد صفحه نمایش و دوربین اصلی می باشد که اکسپریا XA2 Ultra  دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی به همراه دو سنسور دوربین سلفی با کیفیت های 16 مگاپیکسلی می باشد. اکنون باید منتشر باشیم تا این سری از گوشی های کمپانی سونی معرفی گردند تا مشخصات کامل آن ها در اختیارمان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید  فروش پلی استیشن 5 از 40 میلیون عبور کرد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار رندرهای اکسپریا L2، XA2 و XA2 Ultra سونی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *