انتشار تصویری از قاب شفاف پیکسل2 گوگل

انتشار تصویری از قاب شفاف پیکسل2گوگل : یکی از اقداماتی که شرکت گوگل در سال 2016 انجام داد معرفی دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال بود. این دستگاه در 2 مدل تولید شد که مدل 128 پیکسل ایکس ال خیلی زود به اتمام رسید . این موضوع نشان می دهد که این گوشی متقاضیان زیادی دارد و در همین راستا گوگل تصمیم گرفت که مدل تازه ی از آن را در اواخر سال جاری ارائه دهد . البته شایعه های زیادی این روزها شنیده می شود که مبنی بر آن است گوگل قصد معرفی پیکسل 2 را داشته باشد . البته این امکان نیز وجود دارد که این شرکت یک گوشی جدید با نام و ابعادی بزرگتر از پیش را جایگزین پیکسل ایکس ال 2 نماید.

انتشار تصویری از قاب شفاف پیکسل2گوگلآن طور که شنیده می شود والی (Walleye) به عنوان کد نام نسل جدید گوشی پیکسل گوگل می باشد و در کنار این مدل ، محصولی دیگری با ابعاد و نمایشگری بزرگتر به اندازه یک فبلت با کد نام تایمن (Taimen) معرفی می گردد.  انتظار داریم مدل بزرگتر نسل جدید گوشی های هوشمند گوگل از طراحی های بدون حاشیه ی بهره ببرند و به همین علت طراحی این محصول به گوشی های هوشمند رده بالا ( مانند گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس ) شباهت داشته باشند . یک عکس جدید توسط فاش کننده این اطلاعات به نام SlashLeaks منتشر شده است و بیان کرده که این تصویر نشان دهنده قاب پیکسل2 می باشد . در صورتی که این طراحی واقعیت داشته باشد، باید سنسور اثرانگشت این گوشی در بخش پشتی گوشی تعبیه شده باشد . البته به دلیل برش عجیب بخش دوربین پشتی گوشی ، امکان ایجاد تغییرات نیز وجود داشته است .

همه ی مطالبی که تا کنون بیان شده است در قالب حدس و گمان است . آنگونه که انتظار می رود در ماه اکتبر تا نوامبر نسل جدید گوشی های هوشمند گوگل پیکسل معرفی گردند . تا زمان معرفی گوشی اطلاعات جدید و جزیئات زیادتری در دسترس قرار می گیرد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویری از قاب شفاف پیکسل2 گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *