انتخاب سایز مناسب لپ تاپ برای نیازهای مختلف

صفحه نمایش لپ تاپ

شاید برای خیلی از خریداران لپ تاپ سوال اینکه چه اندازه از صفحه نمایش مناسب تر است و کارایی بهتری نسبت به بقیه دارد؟ ما در این مقاله این سوال را به صورت دقیق با آمار های مختلف مقایسه می کنیم.پس اگر فکر خرید یک لپ تاپ استاندارد را دارید این مطلب را از دست ندهید!

بر اساس آمار فروشندگان لپ تاپ 68 درصد  فروش خود را به سیستم هایی با صفحه نمایش 15 اینچی اختصاص دادند و در ادامه 9.5 درصد برای 14 اینچ و 2.3 درصد برای 13 اینچ تایین شد که میتوانید در نمودار پایین مشاهده کنید.

خریداران لپ تاپ در جستجوی صفحه مناسب برای پاسخگویی به نیاز های آنها هستند از جمله بازی های رایانه ای و استفاده اداری که سیستم با سایز 15 اینچ با توجه به تفاوت ناچیز در قیمت با مدل ها بالا تر و پایین تر خود از اندازه کاملا استانداردی برخوردار است به طوری که نه خیلی جا گیر و بزرگ است و نه خیلی میکروسکوپی که به سختی امکان دیدن یک فیلم ساده را به شما بدهد.

1478209554اکنون می توان به وزن لپ تاپ ها با صفحه نمایش های مختلف اشاره کرد.بعضی از کاربران لپ تاپ را برای دانشگاه و یا محل کار خود تهیه میکنند و برایشان بازی های کامپیوتری یا لذت فیلم دیدن اهمیت بالایی ندارند بلکه میخواهند سیستمی جمع و جور با وزن مناسب برای جابجایی به نقاط مختلف تهیه کنند.ما برای این افراد نموداری جدا تهیه کردیم که وزن لپ تاپ ها را بر اساس صفحه نمایش آن ها به شما نشان میدهد.

1478206262

یک سری دیگر از کاربران هستند که لپ تاپ را برای بیرون از محیط کاری و خانه نیاز دارند و به عمر باتری خیلی اهمیت زیادی میدهند.حال ما برای این عزیزان هم نموداری تهیه کریدم که به شما میانگین عمر باتری را بر اساس صفحه نمایش نشان میدهد ( هر چه بیشتر باشد بهتر است )

1478204790

در آخر نگاهی کنیم به قیمت لپ تاپ ها بر اساس صفحه نمایش در کشور آمریکا !

average-selling-price-670x304

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتخاب سایز مناسب لپ تاپ برای نیازهای مختلف

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *