امکان دانگرید از iOS 11 به iOS 10 وجود ندارد

دانگرید از iOS 11

دانگرید از iOS 11 متوقف شد : کمپانی اپل همواره پس از بروزرسانی های سیستم عامل های iOS این امکان را به کاربران آیفون می داد که بتوانند در صورت عدم رضایت از کارکرد و قابلیت های سیستم عامل جدید، دوباره به نسخه‌ ی پیشین iOS دانگرید نمایند. متاسفانه باید بگوییم که این امکان امروز توسط خود کمپانی متوقف شد و دیگر نمی توانید از iOS 11 به iOS 10.3.3 بازگردید.

نزدیک به سه هفته است که از انتشار رسمی سیستم عامل iOS 11 می گذرد و بسیاری از کاربران پس از نصب این سیستم عامل راضی بوده اند . درست است، برخی نیز گزارش کرده اند که این سیستم عامل مصرف باتری دستگاه اپلی آن ها را زیاد کرده است و یا اینکه چند مورد شکایت در زمینه ی کرش کردن نیز ارائه شده است و ظاهرا اپل هنوز در این زمینه ها کار انجام نداده است.

اکنون اگر شما نیز با مشکل کاهش زود هنگام باتری مواجه هستید، باید بگوییم که دیگر را برگشتی وجود ندارد متاسفانه و باید منتظر بمانید تا ببینیم کمپانی اپل برای حل این مسئله چه کاری صورت خواهد داد. اگر شما هنوز از نسخه ی iOS 10.3.3 استفاده می کنید باید بگوییم که صلاح بر این است، تا زمانی که یک نسخه‌ ی پایدار از سیستم عامل iOS اپل منتشر نشده است، فکر آپگرید کردن گوشی خود را از سرتان بیرون بیاورید، زیرا که iOS 11 تفاوت زیادی با iOS 10 ندارد و می توانید تا انتشار یک بروزرسانی قوی و قابل اعتماد از این سیستم عامل صبر کنید.

آخرین بروز رسانی منتشر شده از iOS 11، در چند روز اخیر بود که نسخه ی iOS 11.0.2 را منتشر کرد و برخی از مشکلات این سیستم عامل را برطرف نمود و قطعا در آینده ای نزدیک، بروزرسانی های جدید تر را نیز منتشر خواهد کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلویزیون استریمینگ اپل به زودی راه اندازی خواهد شد

نظرات در مورد : امکان دانگرید از iOS 11 به iOS 10 وجود ندارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *