امکان برقراری تماس رایگان از ایالات متحده ی آمریکا به عراق و ایران

تماس رایگان از ایالات متحده ی آمریکا به عراق و ایران

تماس رایگان از ایالات متحده ی آمریکا به عراق و ایران : شرکت مخابراتی AT&T پس از بروز زمین لرزه ی ناگوار مرز ایران و عراق، به منظور آسان سازی ارتباط افراد با خانواده هایشان در این دو کشور مکالمات خود را به مدت دو روز، یعنی روزهای 13ام تا 15ام نوامبر رایگان کرد و کاربران این شبکه ی مخابراتی به راحتی می توانند به صورت نامحدود با خانواده های خود در کشورهای عراق و یا ایران صحبت کنند.

تاریخچه ی شرکت ارتباطات راه دور ایالات متحده (AT&T)

شرکت مخابراتی AT&T در آمریکا یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده های سرویس تلفن ثابت، اینترنت با پهنای باند بالا و اشتراک گذاری تلویزیون های اینترنتی می باشد و به عنوان دومین اپراتور برتر ارائه دهنده ی خدمات مخابراتی در آمریکا شناخته شده است و دفتر اصلی این شرکت در تگزاس، شهر دالاس می باشد. در سال 2012 این شرکت مخابراتی ایالات متحده به عنوان هفتمین شرکت آمریکایی بر اساس میزان درآمد، انتخاب گردید.

همچنین AT&T به عنوان پنجمین شرکت بزرگ غیر نفتی در آمریکا پس از شرکت های وال مارت، اپل، جنرال الکتریک و Bank Of America می باشد. AT&T در ایالت تگزاس نیز پس از کونوکو فیلیپس و اکسان موبیل به عنوان سومین شرکت بزرگ در شهر دالاس شناخته می شود. این شرکت در سال 2012 در میان بزرگترین شرکت های دنیا رده ی هفدهم را به خود اختصاص داد و همچنین در سال 2011 نیز با 100.7 میلیون مشترک فعال به عنوان برترین اپراتور تلفن همراه در جان شناخته شد. این شرکت بزرگ مخابراتی یکی از هفت شرکت های عامل Bell South بود که بعدها به نام شرکت South Western Bell شناحته شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  براساس آمارها، 64 درصد از آمریکایی ها حداقل دارای یکی از محصولات اپل هستند

نظرات در مورد : امکان برقراری تماس رایگان از ایالات متحده ی آمریکا به عراق و ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *