ال جی V40 چه مشخصاتی خواهد داشت ؟

ال جی V40

ال جی V40 | این روزها با برگزاری نمایشگاه IFA 2018 بسیاری از برندهای مطرح دنیا حضور پیدا کردند و دستگاه ها و گجت های مختلف خود را معرفی نمودند. در این میان کمپانی ال جی نیز از یک سری دستگاه های و گجت های خود رونمایی به عمل آورد ولی خبری از حضور گوشی هوشمند ال جی V40 نبود. اکنون بر اساس ادعای این کمپانی قصد دارد در آینده ای نزدیک از ال جی V40 نیز با قابلیت ها و ویژگی های بسیار شگفت انگیز رونمایی به عمل آورد.

ال جی V40

به تازگی یک وب‌ سایت به نام AndroidPIT در طی یک گزارش ادعا نموده که به صفحه ی مشخصات فنی گوشی ال‌ جی V40 دسترسی یافته است. اساسا این وب‌سایت که ادعا کرده است تمامی این اطلاعات از سوی منابع موثق از داخل کمپانی ال‌جی به دست وی رسیده‌ اند، بر اساس گفته ها که این کمپانی قصد دارد گوشی ال جی V40 را به پنج دوربین یعنی 3 دوربین اصلی و 2 دوربین سلفی، تجهیز نماید.

ال جی V40

گوشی هوشمند V40 کمپانی ال‌ جی دارای یک دوربین اصلی سه‌ گانه خواهد بود؛ یکی از ادوربین ها دارای سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 و همچنین پیکسل‌ هایی با اندازه ی 1 میکرومتر خواهد بود. 2 دوربین دیگر نیز دارای سنسور 12 مگاپیکسلی خواهند بود که گشودگی دیافراگم آن‌ ها به‌ترتیب برابر f/1.5 و f/2.4 و همچنین ابعاد پیکسل‌ های آن‌ها نیز به‌ ترتیب 1.4 و 1 میکرومتر خواهند بود. در میان 3 دوربین اصلی این گوشی هوشمند، لنزهای تله‌ فوتو و Wide با زوم اپتیکال 2 برابری وجود خواهد داشت. این مسائل نشان دهنده ی این موضوع است که کمپانی ال جی تصمیم دارد تجربه‌ ی عکسبرداری کاملی را در اختیار کاربران خود قرار بدهد. علاوه بر این ها، ال جی V40 گویااز دو دوربین سلفی با استفاده از سنسور های 8 و 8 مگاپیکسلی بهره خواهند برد.

کمپانی ال‌ جی گویا توجه بسیار زیادی نیز به تجربه‌ ی موسیقیایی این گوشی هوشمند داشته است؛ بر اساس گفته ها، ال جی V40 به ِک اسپیکر استریوی Quad DAC بوم‌ باکس تجهیز شده است. کمپانی ال‌ جی قبلا در G7 نیز از اسپیکر Boom box استفاده نموده بود؛ این گوشی هوشمند با داشتن فقط یک اسپیکر، صداهای بسیار قدرتمند و باکیفیتی را تولید می‌ کرد.

بیشتر بخوانید  محبوب ترین گوشی های رنج قیمت 600 هزار تا 700 هزار تومانی موجود در بازار آذر 94

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ال جی V40 چه مشخصاتی خواهد داشت ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *