ال جی G7 ThinQ در اثر بوت لوپ به طور کامل از کار می افتد

ال جی G7 ThinQ

یکی از گوشی های هوشمند کمپانی ال جی، ال جی G7 ThinQ می باشد که طرفداران بسیاری دارد ولی در این میان برخی از افراد با بررسی نرم افزاری این گوشی هوشمند متوجه این موضوع شده اند که در صورت بوت کردن گوشی خود به طور ناگهی دستگاه آن ها فریز می شود که در اصطلاح به آن بوت لوپ می گویند.

ال جی G7 ThinQ

گویا این مسئله بیشتر از سایر مسائل مربوط به مدل‌ های عرضه شده از این گوشی هوشمند در اروپا با سیم کارت T-Mobile باشد و برخی از کاربران گزارش نموده اند که با برداشتن سیم‌ کارت و راه‌ اندازی مجدد گوشی بدون سیم کارت، این مسئله نیز حل می‌ شود. مسئله ی بوت لوپ در بسیاری از گوشی‌ ها مربوط به گیر کردن گوشی در حال بوت و تکرار شدن این مرحله به دفعات می گردد. افرادی که گوشی هوشمندشان به بوت لوپ دچار می گردند، حتی در زمان رفتن به تنظیمات بخش بازیابی اندروید برای Restart کردن بخش تنظیمات گوشی نیز با مشکل روبرو شده است.

ال جی G7 ThinQ

البته گوشی‌ های کمپانی ال جی و مشتریان‌ این کمپانی به هیچ وجه با فرآیند بوت لوپ نا آشنا نیست و در اصل تعداد بسیاری از گوشی های هوشمند G4، G5، V10، V20 و نکسوس 5X همه به مسئله ی چرخه ی بوت روبرو شده اند. از قبل این مسئله سبب شکل گرفتن شکایات رسمی بر ضد کمپانی ال جی شده است و در آخر برخی از کاربران توانسته اند پولی که به منظور خرید گوشی جدید خود صرف کرده‌ اند را از فروشنده پس بگیرند. تعداد دیگری از کاربران هم با گزارش این مسئله به کمپانی ال جی، گوشی‌ هایشان خود را با نمونه ی دیگری از همین گوشی تعویض نمایند. در آخر فشارهای اعمال شده بر روی کاربران سبب گشت تا کمپانی ال جی تلاش کند که موضوع چرخه ی بوت را در گوشی های جدیدتر تا مقدار زیادی برطرف نماید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: androidheadlines

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ال جی G7 ThinQ در اثر بوت لوپ به طور کامل از کار می افتد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *