ال جی گوشی GX خود را معرفی کرد

شرکت کره ای ال جی به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند خودش به نام LG GX رونمایی کرد. این گوشی شباهت بسیار زیادی به تلفن LG Optimus G Pro دارد که دارای سخت افزار به روز شده و بدنه ی دوباره طراحی شده است. در این تلفن از تکنولوژی LTE استفاده شده است که یک گوشی استاندارد در کره جنوبی محسوب می شود.

ال جی گوشی GX خود را معرفی کرد
ال جی گوشی GX خود را معرفی کرد

در بین این همه امکانات این گوشی ، شرکت ال جی امکانات منحصر به فردی را در این دستگاه قرار داده از جمله smart day ، با کمک این تکنولوژی اطلاعات بهتری نسبت به سایر گوشی های دیگر ال جی در صفحه نمایش گوشی قابل دیدن است. قابلیت بعدی Media Time است که به کمک آن می توان به موزیک ها وقتی که گوشی شما قفل می شود دسترسی پیدا کنید.

به غیر از این امکانات شما نیز می توانید از قسمت رانندگی استفاده کنید و در حین رانندگی از مسیر یابی و سخن گوی صوتی گوشی بهره ببرید و وقتی که شما به خانه بر میگردید LG GX از طریق ارتباط با تلویزیون ال جی شما تعداد تمامس های بی پاسخ ، پیام ها و سایر اطلاعات را به شما نمایش می دهد.

از سخت افزار این گوشی می توان به پردازنده قدرتمند 2.26 گیگاهرتزی snapdragon اشاره کرد که می تواند صفحه نمایش 5.5 اینچی این گوشی را تامین کند ، همچنین دارای حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. دوربین این گوشی 13 مگاپیکسل و از باتری 3140 میلی آمپری استفاده می کند. گوشی های هوشمند جدید کمپانی ال جی در آینده ای نه چندان دور بازار رقابت گوشی های هوشمند رو از آن خود خواهند کرد ، چرا که این کمپانی آغازگر یک تحول بزرگ در تولید گوشی های هوشمند با ارائه گوشی هایی با صفحه نمایش قابل انعطاف بود.

امیدواریم این گوشی همانند LG G2 در ایران خوش بدرخشد.

منبع : androidcentral

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  LG G4 در حال حاضر ارزان تر از همیشه

نظرات در مورد : ال جی گوشی GX خود را معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *