ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES از گوشی های هوشمند جدیدی رونمایی به عمل می آورند

سامسونگ

براساس گزارشاتی که اخیرا از سوی دو شرکت ال جی و سامسونگ به بیرون درز نموده است که نشان دهنده ی معرفی گوشی های جدید توسط این دو شرکت در نمایشگاه CES رونمایی خواهد شد. طبق گزارشی که از طرف سایت ETNews منتشر شده است، این دو شرکت محبوب کره ای بزودی از دو گوشی هوشمند میانرده در نمایشگاه CES رونمایی به عمل می آورند.

طبق دیگر شایعاتی که تا به امروز درباره ی گوشی هایی که بزودی در این نمایشگاه رونمایی خواهند شد، منتشر شده است، شرکت سامسونگ در نظر دارد تا از دو گوشی هوشمند میانرده تحت عنوان گلکسی ای 8 و ای 8 پلاس در این نمایشگاه پرده بردارد. با اینکه این اطلاعات درحال حاضر در حد شایعه میباشد و به صورت رسمی تایید نشده اند ولی با توجه به برنامه ی شرکت سامسونگ در معرفی محصولات، رونمایی از این گوشی های میانرده دور از ذهن به نظر نمیرسد.

با اینکه گوشی های هوشمند سری A سامسونگ و سری K شرکت ال جی میانرده به حساب می آیند، این دو شرکت کره ای تصمیم بر تغییر طراحی این دو سری از گوشی های هوشمند را در آینده ای نزدیک دارند. اگر به خاطر داشته باشید، شرکت سامسونگ اخیرا در پرچمدار جدید خود از طراحی بدون حاشیه با نسبت تصویر 18:9 استفاده نموده است و حال، به نظر میرسد این شرکت در نظر دارد تا از همین طراحی در سری A نیز استفاده نماید.

در آخر به نظر میرسد شرکت سامسونگ علاوه بر طراحی تصمیم بر تغییر دستیار صوتی و انتقال بیکسبی به دستگاه های میانرده را نیز دارد. با این حال تمامی اطلاعاتی که درباره ی این دو شرکت به بیرون درز کرده است، صرفا در حد شایعه بوده و هیچکدام به صورت رسمی تایید نشده اند و باید تا تاریخ آغاز نمایشگاه CES در روز 9 ژانویه و معرفی گوشی های هوشمند جدید این دو شرکت صبور باشیم.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اینفوگرافیکی زیبا از تلفن همراه و نمودار روند تغییرات ویندوز ها در ماه گذشته

نظرات در مورد : ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES از گوشی های هوشمند جدیدی رونمایی به عمل می آورند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *