ال جی باتری با قابلیت خم شدن و ضد آب برای تلفن های آینده ساخته است

تلفن هوشمند بعدی شما در آینده که خریداری می کنید ممکن است صفحه نمایش دارای قابلیت خم شدن داشته باشد ، اگر تکنولوِژی جدید LG وارد بازارهای جهانی شود. طبق اخباری که منتشر شده است شرکت های سامسونگ و ال جی تلفن های هوشمندی با صفحه قابل خم شدن را آماده کرده اند ، و این در حالی است که ال جی اولین باتری با قابلیت خم شدن را معرفی کرده است که می تواند در این تلفن های هوشمند استفاده شود.

LG-battery

شرکت LG به تازگی شروع به تولید محصولی کرده است که به نام باتری کابلی مشهور شده است ، که انعطاف بسیار زیاد ، دارای مصرف بسیار کم باتری و ضد آب بودن از جمله ویژگی های این باتری است. دوام و مقاومت بالا و همچنین ضد آب بودن این باتری ها این باتری ها را یکی از گزینه های خوب برای تلفن های هوشمند در آینده تبدیل کرده است .

این شرکت کره ای محصول دیگری باتری دیگری که قابلیت خمیدگی را دارد که مخصوص استفاده در تلفن های همراه قابل انعطاف است و به گفته ال جی نسل بعدی باتری ها از این نوع هستند.

LG-screen

هر دو شرکت سامسونگ و ال جی تنها سازنده هایی در جهان هستند که باتری و صفحه نمایش با قابلیت خمیدگی را ارائه می دهند و این بدین معناست که در آینده گجت های تولیدی نیز از این قابلیت و نشکن بودن برخوردار خواهند شد. صفحه لمسی در این تلفن ها از جنس پلاستیک و انعطاف پذیر هستند که این خود یکی از عوامل نشکن بودن این صفحه نمایش ها خواهند بود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی ال جی K50

نظرات در مورد : ال جی باتری با قابلیت خم شدن و ضد آب برای تلفن های آینده ساخته است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *