ال جی استایلوس 2 پلاس

ال جی استایلوس 2 پلاس

ال جی استایلوس 2 پلاس : گوشی استایلوس 2 پلاس مانند گوشی  استایلوس 2 طراحی خاص و ویژه ی داشته است. اما بین این دو مورد تفاوتی در قاب پشتی آنها وجود داشته است. جنس بدنه ال جی استایلوس 2 پلاس از فلز و پلاستیک می باشد.دور صفحه موبایل از جنس فلز است و قاب پشت آن از پلاستیک می باشد.

در استایلوس 2 پلاس شاهده تراشه ی هستیم که به نسبت استایلوس 2 بهبود پیدا کرده است اما باز هم دارای پیشرفت خوبی نبوده و ضعف های به همراه داشته است.

بکار بردن چنین تراشه ی در مقایسه با گوشی های میان رده به نظر کم می آید.گوشی ال جی استایلوس 2 پلاس در دو مدل K530 و K535 عرضه شده است.اما در ظرفیت حافظه رم تفاوت های بین این دو وجود دارد.حافظه رم در مدل 530  دو گیگ است و در مدل 535  سه گیگ می باشد.

استایلوس 2 پلاس در دو حافظه 16 و 32 گیگابایتی معرفی شده که البته می توان این حافظه ها را نیز افزایش داد. لازم به ذکر است که مدل حافظه ی که در ال جی استایلوس 2 پلاس بکار گرفته شده است از MicroSD می باشد.

خوشبختانه شاهده تغییرات زیادی در دوربین این گوشی نیز نسبت به گوشی های گذشته بوده ایم به گونه ی که این مدل به یک سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده است و دوربین سلفی آن نیز یک فلش LED داشته است.

همانطور که در مشخصات ال جی استایلوس 2 پلاس مشاهده می کنید ابعاد صفحه این گوشی 5.7 اینچ می باشد که از نوع LCD  است و قابلیت پشتیبانی از  فناوری IPS  را داشته است.

نوع سیستم عاملی که در ال جی استایلوس 2 پلاس به کار رفته اندروید است.

این فبلت شرکت ال جی قابلیت های دیگری هم مانند دیگر گوشی ها و فبلت ها از جمله   EDGE , GPRS , NFC , Wi-Fi و بلوتوث داشته است.

مشخصات ال جی استایلوس 2 پلاس

سیستم عامل : اندروید 6

ابعاد صفحه :5.7 اینچ

حافظه داخلی :16/32 گیگابایت

باتری :لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر

سیم کارت :دو سیم کارت (نانو سیم)

دوربین :16 مگاپیکسل

 ابعاد گوشی :7.4× 79.6 × 155میلیمتر

ال جیدر ادامه با زوم تک همراه باشید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ گلکسی S6 برنده مسابقه بهترین دوربین . ال جی G4 دوم شد

نظرات در مورد : ال جی استایلوس 2 پلاس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *