افشا شدن مشخصات لپ تاپ Xiaomi Mi Notebook Air 13.3

افشا شدن مشخصات لپ تاپ Xiaomi Mi Notebook Air 13.3

افشا شدن مشخصات لپ تاپ Xiaomi Mi Notebook Air 13.3: کمپانی Xiaomi هنوز در زمینه لپ تاپ چندان جا نیفتاده است و کارش در این زمینه تا حدودی ناامیدکننده  است، اما لپ تاپ هایی که این شرکت میسازد نسبت به قیمتشان ارزش خرید بالایی دارند. لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Air در ماه جولای معرفی شد و این که این لپ تاپ که نسل بعدی آن است بخواهد به این زودی معرفی شود کمی عجیب است.

افشا شدن مشخصات لپ تاپ Xiaomi Mi Notebook Air 13.3

همچنین شیائومی یک لپ تاپ با قابلیت پشتیبانی از اتصال 4G در ماه دسامبر معرفی کرد و اما هم اکنون به نظر میرسد که میخواهد یک مدل دیگر نیز معرفی کند. این بار شیائومی میخواهد یک لپ تاپ با اندازه صفحه نمایش 13.3 اینچ و سخت افزار جدید و قدرتمند تر معرفی کند.

این مدل جدید دارای یک سنسور اثر انگشت خواهد بود که در گوشهtrackpad قرار خواهد گرفت و همچنین تغییرات کلی در سخت افزار این مدل ایجاد شده است. پردازنده نسل ششم قدیمی Core-i5که در مدل قبلی بود، با یک پردازنده نسل هفتم Core i5-7200U با حداکثر سرعت کلاک 3.1 گیگاهرتز تعویض شده است. همچنین کارت گرافیک GTX 940 MX که در مدل قبلی بود با یک گرافیک GeForce MX150 تعویض شده است. اگر با شنیدن نام این گرافیک تعجب کرده اید، باید بگوییم که MX150 یک چیپ گرافیک ارزان قیمت بر پایه پاسکال برای لپ تاپ هاست که به ازای هر وات تا سه برابر گرافیک 940MX قدرت دارد.

افشا شدن مشخصات لپ تاپ Xiaomi Mi Notebook Air 13.3رم به کار رفته در این لپ تاپ همانند نسخه به کار گرفته شده در مدل قبلی هشت گیگابایت است، حافظه داخلی نیز در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی از نوع حافظه SSD است. از باقی مشخصات این لپ تاپ می توان به بلوتوث نسخه 4، یک عدد پورت USB-C، دو عدد پورت USB 3.0، یک پورت HDMI و یک باتری چهارسلولی قابل شارژ با پورت USB C با پشتیبانی از شارژ سریع(پنجاه درصد در سی دقیقه) اشاره کرد. به نظر می رسد که در ظاهر این لپ تاپ تغییری ایجاد نشود.

گر چه تاریخ معرفی این لپ تاپ مشخص نیست، اما امکان دارد در مراسم 12 ژوئن در مراسم CNY معرفی شود. قیمت این لپ تاپ برای ورژن 128 گیگابایتی 735 دلار و برای ورژن 256 گیگابایتیی 809 دلار میباشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا شدن مشخصات لپ تاپ Xiaomi Mi Notebook Air 13.3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *