افشای تصویر گوشی جدید اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت کمپانی سونی

اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت

همان طور که می دانید کمپانی محبوب و معروف سونی معمولا بر طبق روال کاری گوشی های موبایل کوچک ۴ اینچی ساخت خود را از سری کامکپت، نیمه ی دوم هر سال ارائه می کند. با همه ی این ها اما به نظر می رسد که جانشین اکسپریا ایکس زد وان کامپکت زودتر از موعد پیش بینی شده عرضه خواهد شد. همان طور که در تیتر این خبر هم به آن اشاره کردیم اخیرا نسخه ی آزمایشی این گوشی موبایل فاش شده است که طراحی آن را به نمایش می گذارد.

تصویر فاش شده از این گوشی موبایل جدید ساخته ی کمپانی سونی حاکی از آن است که این کامپکت اکسپریا ایکس زد ۲ فاقد حسگر تشخیص اثر انگشت در قسمت سمت راست خود خواهد بود، و همچنین دیگر خبری از دکمه ی پاور که حسگر اثر انگشت با آن ادغام شده است نیست، به همین خاطر انتظار داریم که سنسور اثر انگشت به قسمت پشتی گوشی منتقل شده باشد دقیقا همانند آن چه که در گوشی های سونی اکسپریا ایکس ای ۲ یا اکسپریا ال ۲ دیدیم. این موضوع در حالی است که پنل پشتی نیز یک دست نبوده و دارای انحراف است.

اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت

بر طبق تصویر منتشر شده از این گوشی در طراحی آن حاشیه های بالا و پایین صفحه نمایش حذف نشده اند و هنوز وجود دارند، این در حالی است که حاشیه قسمت بالا نسبت به قسمت پایین ظریف تر و باریک تر است و همچنین چیز جالبی که وجود دارد در این گوشی موبایل بر خلاف دیگر مدل ها و طرح های این کمپانی لوگوی کمپانی سونی در قسمت حاشیه ی پایین نمایشگر جای گرفته است که ممکن است برای کاربران این گوشی ویژگی جدیدی باشد.

در حالی که کمپانی بزرگ سونی گوشی موبایل جدید با صفحه نمایش ۴ اینچی اش را تا اواخر ماه فوریه مصادف با اوایل اسفند ماه امسال روانه ی بازار کند بالاخره مشخص خواهد شد که طراحی میرایی کمپانی محبوب سونی چه تفاوت‌ هایی با زبان طراحی قدیمی امنی‌بالانس دارد. هرچند از شایعات و تصاویری که منتشر شده است به‌ نظر می ‎رسد که در زبان طراحی جدید ژاپنی‌ ها طراحی گوشی‌ ها کمی دارای انحنا خواهند شد و همچنین طراحی مستطیلی شکل جای خود را به محصولاتی با گوشه‌های گرد و بدون زاویه می دهد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…..

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشای تصویر گوشی جدید اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت کمپانی سونی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *