افشای تصاویر وان پلاس 5T

وان پلاس 5T

امروز در خبرها مشاخده کردیم که تصاویری از گوشی هوشمند وان پلاس 5T منتشر شده است که این تصاویر توسط ZDNet Germany که قبلا نیز تصاویر رسمی شیائومی Mi Mix 2 را پیش از معرفی منتشر کرده بود، افشا شده است و هم اکنون نیز با اطمینان خاطر بیشتری می توان در مورد این گوشی هوشمند اظهار نظر کرد. همانطور که مدتی است شایعاتی از این گوشی در سایت های خبری وابسته به این کمپانی منتشر می شود، گویا تمامی این شایعات درست بوده و هم اکنون وان پلاس 5T دارای یک صفحه نمایش 2160 * 1080 با نسبت تصویر 18:9 می باشد و همچنین این گوشی شباهت بسیار زیادی به گوشی Oppo R11s که در چین عرضه شده، دارد.

این گوشی هوشمند دارای ابعاد 7.3 * 75 * 156.1 میلی متر می باشد و وزن آن تنها 162 گرم بوده و با توجه به این امکانات وان پلاس 5T تفاوت چندانی از لحاظ ابعاد و اندازه با وان پلاس 5 نداشته و تنها جذابیت آن نسبت به سری قبل خود، صفحه نمایش بدون حاشیه ی این گوشی هوشمند می باشد. یکی دیگر از تغییرلت ظاهری این گوشی هوشمند، محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت این گوشی بوده که این بار در روی پنل پشتی گوشی قرار گرفته است.

وان پلاس 5Tبه طور کلی از لحاظ ظاهری به غیر از موارد گفته شده شاهد تغییراتی دیگری نمی باشیم. از لحاظ سخت افزاری، پردازنده‌ ی وان پلاس 5T از نوع اسنپدراگون 835 به همراه یک دوربین دوگانه با قابلیت عکس برداری پرتره و یک باتری پر قدرت 3300 میلی آمپری می باشد که میزان توان مورد نیاز این گوشی هوشمند را تامین می‌ نماید. این گوشی هوشمند قرار است در دو نسخه ارائه گردد، یک نسخه با رم 6 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی و نسخه ی دیگر دارای یک رم 8 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی.

هنوز قیمت نهایی این گوشی هوشمند مشخص نشده است اما قطعا قیمتی بالاتر از وان پلاس 5 خواهد داشت و تاریخ رونمایی از پرچمدار جدید وان پلاس، 16 نوامبر بوده و عرضه ی این گوشی هوشمند از تاریخ 21 نوامبر صورت خواهد پذیرفت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت امنیتی ماه ژوئن برای گوشی OnePlus 11

نظرات در مورد : افشای تصاویر وان پلاس 5T

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *