افشای تصاویر واقعی از کاور پشتی گوشی LG V30

LG V30

امروز 4 تصویر معتبر از قاب پشتی گوشی LG V30 در فضای مجازی منتشر شد که همه ی توجه ها را به خود جلب کرد. این تصاویر توسط یکی از منبع های نزدیک به کمپانی LG در توئیتر منتشر شد و با توجه به تصاویر انتشار یافته قبلی از این گوشی، پرچم دار بودن آن تاییدیه ی بیشتری می گیرد. در گزارش ها و شایعاتی که در گذشته از این گوشی به گوش ما رسیده بود، اعلام شده که LG V30 دارای یک دوربین دوگانه ی افقی در پشت و فلش دوگانه ی LED می باشد.

رنگ کاور پشت این گوشی که آبی مایل به خاکستری به نظر می رسد هنوز مشخص نیست که خود گوشی نیز در این رنگ خواهد بود یا نه؟ اما به احتمال زیاد این عکس ها مربوط به کاور تولید شده توسط کمپانی دیگر می باشد و احتمال اینکه این گوشی به این رنگ باشد، بسیارکم است.

در طول این مدت شایعات زیادی مربوط به این گوشی منتشر شد و بر اساس این شایعات احتمالا این گوشی شباهت بسیاری به LG G6 خواهد داشت تا سری قبلی این گوشی اما در کل سری V ال جی بسیار زیبا و مورد پسند بسیاری از کاربران بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده از V30، احتمالا این گوشی بر خلاف V20 فاقد نمایشگر دوم خواهد بود و دارای صفحه نمایش 6 اینچی Full Vision با رزولوشن QHD خواهد بود. پرچمدار جدید این کمپانی احتمالا دارای چیپ ست اسنپدراگون 835 خواهد بود که با فناوری 10 نانومتری ساخته شده است. باتری این گوشی نیز مانند LG G6 غیرقابل تعویض خواهد بود و از یکی دیگر از ویژگی های این گوشی اگر بخواهیم یاد کنیم می توانیم به گواهینامه ی IP68 آن اشاره کنیم که یعنی این گوشی به طور کامل ضد آب و ضد گرد و غبار می باشد.

در اطلاعات رسیده گفته می شود که این کمپانی علاوه بر V30 در حال کار به روی یک دستگاه دیگر به نام V30 پلاس می باشد که قصد دارد هر دو دستگاه را به صورت همزمان معرفی نماید.

باز هم باید منتظر اخبار رسمی تر در این مورد باشیم.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مقایسه میت 10 و ال جی وی 30

نظرات در مورد : افشای تصاویر واقعی از کاور پشتی گوشی LG V30

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *