افشای تصاویر آیفون های 2018

آیفون های 2018

یکی از بحث های داغ دنیای گوشی های هوشمند، سری جدید آیفون های کمپانی اپل موسوم به آیفون های 2018 می باشد که اپل قصد دارد در تاریخ 21 شهریور ماه از آیفون های جدید خود رونمایی به عمل آورد. در این میان باید تنها بگوییم که این کمپانی می تواند با ارائه ی تکنولوژی های جدید به نوعی طرفداران خود را به سمت آیفون های جدید جذب نماید. در این میان برخی شایعات و اطلاعاتی از این گوشی های هوشمند اپل منتشر شده است و بسیاری از افراد به دنبال انتشار تصاویری از نوع طراحی گوشی های این کمپانی هستند.

بن گسکین در حساب توییتر خود، تصاویر جدیدی را از نسل آینده ی آیفون‌ های کمپانی اپل که از آن‌ ها با نام آیفون‌ های 2018 یاد می‌ شود، انتشار داده است. گسکین این تصاویر را به صورت سه توییت منتشر نموده است. یکی از این تصاویر بر اساس گفته ی گسکین متعلق به آیفون XS طلایی می باشد. همانگونه که مشاهده می نمایید، آیفون XS با تصویر پس‌ زمینه‌ ی سیاره‌ ی مشتری کاملا مشخص می باشد. تصویر دوم، طراحی مشابه با تصویر اول دارد، بر اساس این تفاوت که طراحی از پنل پشتی آیفون XS طلایی را نیز می‌ توان مشاهده نمود. گویا آیفون XS طلایی نیز از پوشش شیشه‌ ای در پنل پشت بهره مند می باشد و نوع طراحی دوربین آن تفاوتی با آیفون X ندارد.

توییت سوم بن گسکین شامل چهار رندر منتسب با دو نسخه‌ ی دیگر آیفون می باشد. براساس اطلاعات انتشار یافته توسط بن گسکین، آیفون X lite دارای یک صفحه‌ نمایش 6.1 اینچی از نوع LCD می باشد، در عین حال آیفون X Plus دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع OLED بهره مند می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شرکت هایی که اپل قصد دارد آن ها را تصاحب نماید

نظرات در مورد : افشای تصاویر آیفون های 2018

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *