افشای تصاویری جدید از شیائومی Mi 8X

شیائومی Mi 8X

شیائومی Mi 8X | کمپانی شیائومی یکی از برندهای برتر چینی است که این روزها به دنبال برندهایی نظیر سامسونگ و اپل قصد دارد از یک سری گوشی های هوشمند جدید رونمایی به عمل آورد و با آن ها بتواند بخشی از بازار گوشی های هوشمند را در دنیا به دست بگیرد. بر اساس خبرهای منتشر شده، چینی ها قصد دارند در تاریخ 31 می از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی به عمل آورد.

شیائومی Mi 8X

گوشی های جدید شیائومی

گوشی های جدید این کمپانی از سری می 8 می باشد، یکی از این گوشی های شیائومی Mi 8 سفید رنگ می باشد که سنسور اثر انگشت آن بر روی پنل پشتی قرار دارد. دیگری شیائومی Mi 8 Explorer همراه با یک سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش به همراه پنل پشتی شفاف می باشد و سومین گوشی این کمپانی Mi 8 SE خواهد بود که از پردازنده ی اسنپدراگون 710 به همراه سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی بهره مند می باشد.

اخیرا با توجه به شایعات منتشر شده، انتظار داریم شاهد عرضه ی معرفی گوشی چهارم از این خانواده باشیم که مشخصات آن به احتمال زیاد، ترکیبی از مشخصات سه مدل یاد شده از این سری خواهد بود. بر اساس تصاویر جدیدی که در ویبو از گوشی های هوشمندی با نام شیائومی Mi 8X به‌ اشتراک گذاشته شده اند. می 8 ایکس قرار است از پردازنده ی اسنپدراگون 710 همراه با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره ببرد. نسبت بدنه‌ ی Mi 8X شبیه به Mi 8 معمولی خواهد بود و با گوشه‌ های گرد و لبه‌ های منحنی شکل بر روی پنل پشتی رونمایی می گردد.

شیائومی Mi 8X

براساس خبرهای شایعات و شنیده‌های بدست آمده، گوشی‌ های هوشمند دیگر این کمپانی با کدنام‌ های Comet و Sirius هم قرار است با یک صفحه نمایش OLED و پردازنده ای مشابه به بازار عرضه می گردد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشای تصاویری جدید از شیائومی Mi 8X

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *