افشای ایمیل های خصوصی آیدین آغداشلو

ایمیل های خصوصی آیدین آغداشلو : آیدین آغداشلو به عنوان یک نقاش،گرافیست و نویسنده است که همیشه در زمینه های هنری به عنوان یک متخصص شناخته شده است.

افشا شدن ایمیل های خصوصی آیدین آغداشلو

او در 8 آبان سال 1319 در شهر رشت متولد شده است.آیدین آغداشلو از دوران نوجوانی کار خود را در زمینه های طراحی ،گرافیک و نقاشی آغاز نموده است.پدر او جز مهاجران قفقازی و عضوحزب مساوات قفقاز بوده است. همیشه آثار هنری آغداشلو به دلیل نمایش اندیشه مرگ و فنای آرام و بازآفرینی کارهای زیبایی کلاسیک در سبک نوگرا و سورئال شناخته شده است. دو نمونه از مهم ترین کارهای که ایشان در ایران در مجموعه هنر نوگرا به شمار می روند را می توان خاطرات انهدام و سال های آتش و برف دانست.

در دوران جوانی او به عنوان تصویرگر کتاب های درسی ایران ، مجله ها و موسسه های خصوصی بود. یکی از افرادی که به عنوان دست اندرکاران راه اندازی موزه هنرهای معاصر تهران و موزه رضا عباسی، آقای آغداشلو بوده است که برای مدتی نیز به عنوان سرپرست دومی بود.

بعد پیروزی انقلاب، ایشان جز یکی از بهترین استادان نقاشی بودند که برای نسل سوم نقاشان نوگرای ایرانی همیشه نام ایشان شنیده می شده است.

افشای ایمیل های آغداشلو

مدت ها پیش تصاویری از ایمیل های آقای آغداشلو در فضای مجازی دست به دست شد که به صورت اسکرین شات از محتوایات ارسال ایمیل به یک خانم بود. ولی هنوز نمی توان در مورد صحت این ایمیل ها نظری داد که آیا این تصویر ایمیل ساختگی می باشند یا واقعا صحت دارند.

آیدین آغداشلو

با انتشار این ایمیل های خصوصی ظاهر قصد این بوده است که گامی در جهت مبارزه با دنیای ادبیات ایران باشد و همچنین نوعی دشمنی را با آغداشلو تداعی می کنند. در هر صورت باید فراموش نکرد که بی اجازه وارد شدن به حریم خصوصی افراد یکی از زشت ترین و منفورترین کارها می باشد.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشای ایمیل های خصوصی آیدین آغداشلو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *