افزوده شدن ویژگی جدید به ویندوز 10

ویندوز 10

همیشه افزایش و ارتقای قابلیت ها و ویژگی های نرم افزاری در کنار افزایش قابلیت های سخت افزاری یکی از بهترین راه حل ها برای جبران نیاز به بازده کاری بالا بوده است. در همین زمینه کمپانی محبوب و معروف مایکروسافت با برنامه ریزی هایی که داشته تصمیم گرفته است که ویژگی و قابلیت تازه ای به اسم Ultimate performance mode به ویندوز 10 اضافه کند تا عملکرد و بازده کاری دستگاه های پی‌سی را بهبود ببخشد.

وقتی که در فضای ویندوز کارهای سنگینی مثل طراحی مدل های سه بعدی انجام می دهید و یا دیگر عمل های سنگین را انجام می دهید این خواسته را دارید که همه ی نیرو و توان دستگاه خود را در دست داشته باشید. این حالت برای کاربران حرفه ای خیلی خوب و عالی است به خصوص آن که کمپانی بزرگ مایکروسافت اخیرا در طی به روزرسانی های جدیدش ویژگی عالی و تازه ای به ویندوز 10 افزوده است که باعث می شود تا هنگام پردازش اطلاعات سنگین از بیشترین توان و قدرت دستگاه استفاده کند.

ویندوز 10

به سبب این ویژگی و قابلیت جدید که در بالا به اسم آن اشاره کردیم، کاربرانی که از نسخه ی پرو ویندوز 10 برای امور کاری سنگین خود استفاده می کنند این توانایی را خواهند داشت که از بیشینه ی توان سخت افزاری دستگاه خود به خوبی استفاده کنند. همان طور که از اسم این ویژگی و قابلیت جدید پیداست، این قابلیت برای افرادی تدارک دیده شده است که حتی حالت high performance mode هم جوابگوی انجام کارهای پردازش فشرده ی آن ها نباشد که در این حالت با حذف کامل قابلیت مدیریت انرژی حتی تاخیرهای میکرو ثانیه ای در پردازش اطلاعات هم از بین می رود و سرعت خام و دست نخورده ی پردازش افزایش می یابد.

تا به امروز این ویژگی و قابلیت جدید و کاملا حرفه ای در لپ‌ تاپ‌ ها و همچنین در تبلت‌ ها  قابل تنظیم و استفاده نمی باشد ولی کمپانی محبوب مایکروسافت تا حدودی به صورت رسمی به این موضوع اشاره کرده است که  این حالت ممکن است تغییر کند. این ویژگی که در فوق درباره ی آن بحث کردیم به صورت کاملا آنالوگ و دستی توسط کاربران قابل اجرا و تنظیم است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزوده شدن ویژگی جدید به ویندوز 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *