افزوده شدن حالت Dark Mode به اپلیکیشن یوتیوب iOS

یوتیوب

حالت تاریک یا Dark Mode یکی از ویژگی هایی است که اخیرا به یوتیوب اضافه شده است. کاربران یوتیوب مدتی بسیار طولانی منتظر این قابلیت بودند و اکنون با آپدیت آن می توانند به جدید ترین نسخه این اپلیکیشن که به حالت تاریک مجهز شده است , دسترسی پیدا کنند. این قابلیت هنوز فقط برای iOS فراهم شده ولی یوتیوب قول داده نسخه اندروید نیز به زودی ارائه دهد.

در مقایسه حالت تاریک نسخه دسکتاپ با نسخه iOS , تفاوت زیادی دیده نمی شود. برای فعال کردن حالت تاریک ابتدا باید وارد اکانت خود شوید و به بخش تنظیمات یا همان setting بروید و گزینه حالت تاریک را با گذاشتن یک تیک در کنار این گزینه را فعال کنید. با انجام این کار فضا تاریک شده و از رنگ سفید به رنگ مشکی تغییر می کند , این موضوع باعث می شود چشم های شما در هنگام تماشای فیلم یا کلیپ اذیت نشده و احساس خستگی نکنید چرا که نور صفحه کم تر از حالت اول شده است.

با این که ios یکی از رقیبان سر سخت گوگل می باشد اما بر خلاف همیشه , این بار گوگل اولین نسخه را برای کاربران آیفون عرضه کرده  و قول ارائه نسخه اندروید را داده است. کاربران اندروید باید بدانند این علت الویت قرار دادن اپل , گروهی است که برای تهیه این نسخه فعالیت داشتند , بر خلاف اندروید دو گروه برای تهیه این ویژگی در اپل فعالیت می کردند. گوگل اعلام کرده است نسخه اندروید نیز با دو هفته دیگر آماده خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزوده شدن حالت Dark Mode به اپلیکیشن یوتیوب iOS

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *