افزایش فروش نوکیا در سه ماهه سوم 2017

نوکیا

کمپانی نوکیا یکی از برندهای محبوب کاربران گوشی های تلفن همراه می باشد که چند سالی به دلیل برخی از مشکلات مالی مجبور شد که سهام خود را به طور کامل به مایکروسافت واگذار نماید. اکنون با پیشتیبانی مایکروسافت دوباره قصد دارد به اوج شکوفایی خود که درگذشته یک بار تجربه کرده بود، دست یابد. این بار HMD Global  آمده است تا با تمام توان خود بازار را قبضه کند.

کانترپوینت اخیرا آماری از فروش فیوچر فون ها و گوشی های هوشمند نوکیا منتشر کرد که نشان می دهد این کمپانی در سه ماهه ی سوم سال 2017 به تعداد 2.8 میلیون عدد گوشی هوشمند فروخته است. گویا میزان تقاضای کاربران برای خرید فیوچر فون های این کمپانی بسیار بالاست و اکنون HMD Global توانسته به موفقیتی نسبی دست یابد. به طورکلی در این گزارش منتشر شده آمار دقیقی از میزان فروش گوشی های نوکیا اعلام نشده است.

این موسسه ی تحقیقاتی قبلا اعلام کرده بود که این کمپانی فنلاندی توانسته است در سه ماهه ی سوم سال 2017 به عنوان هشتمین کمپانی پرفروش سازنده ی گوشی های هوشمند شناخته شود و در آمار منتشر شده تمامی گوشی های ساده و هوشمند این کمپانی نیز لحاظ شده است. بر اساس اطلاعاتی که از آمار منتشر شده موجود می باشد، نوکیا توانسته است درسه ماهه ی سوم سال جاری تعداد 13.5 میلیون دستگاه گوشی ساهده و تعداد 2.8 میلیون دستگاه گوشی هوشمند اندرویدی عرضه نماید و به دلیل فروش مناسب محصولات HMD Global توانسته است که جایگاه سوم را در بین پرفروش ترین سازندگان فیوچر فون ها به خود اختصاص دهد.

برخی از تحلیلگران اینگونه پیش بینی می کنند که باتوجه به نزدیکی سال نو میلادی میزان فروش کمپانی نوکیا به بیشترین میزان خود خواهد رسید زیرا این کمپانی در طی سال جاری مجصولات مختلفی نظیر گوشی های پایین رده، میان رده و پرچمدار به بازار عرضه کرده است و انتظار می رود که این کمپانی در نیمه ی پهارم سال 2017 نیز میزان فروش بالایی داشته باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی هوشمند Nokia C20 Plus معرفی شد

نظرات در مورد : افزایش فروش نوکیا در سه ماهه سوم 2017

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *