اطلاعات تکمیلی گلکسی نوت 4

پیش از این خبر هایی را مبنی بر گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 4 شنیده بودید. این خبر ها که رفته رفته دیدیم بیشتر آنها شایعه ای بیش نبودند موجب گردید تا روحیه ی بسیاری از علاقه مندان این گوشی برای خرید آن سلب شود.

البته شایعه پراکنی در باره ی گوشی ها از قدیم رواج داشته و یک کمپانی برای اینکه اطلاعات سری محصولش فاش نشود دست به شایعه پراکنی بین مردم و بسیاری از کار های دیگر می کرد. و این را هم باید خاطر نشان شویم که افرادی که واقعا قصد خرید یک محصول را داشته باشند.

باید تا زمان عرضه گوشی شکیبایی لازم را به جا آورند. در همین منظور ما امروز خواستیم مقاله ای را گرد آوری نماییم تا در آن به تمام امکانات و قابلیت های نوت 4 اشاره کنیم تا با این کار به تمام حرف های شایعه پایان دهیم. پس تا پابان مقاله با ما همراه باشید.

به گزارشی از سایت GSMArena این گوشی همان طور که قبلا هم گفته شده بود دارای صفحه نمایشی به بزرگی 5.7 اینچ خواهد بود. که این صفحه نمایش باعث می شود تا این گوشی در زبان برخی ها فبلت صدا شود. کیفیت تصویر نمایشگر نوت 4 از نوع QHD می باشد. می توان گقت بعد از گلکسی S5 این گوشی دومین گوشی سامسونگ خواهد بود که به نمایشگر QHD مجهز است. 

از سخت افزار این گوشی می توانیم پردازنده قدرتمند این گوشی را برای شما توصیف نماییم. چرا که اسنپدراگون 801 می تواند بالاترین سرعت ممکن را برای نوت 4 به رقم بزند. هنوز اطلاعات دقیق تری از پردازنده فاش نشده است که به محض انتشار اطلاعات ما آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

با این که آیفون 6 توانسته رم 1 گیگابایتی برای گوشی خود بسازد ولی سامسونگ در ساخت نوت 4 از رم 4 گیگابایتی استفاده نموده که این بسیار باعث تشویق کاربران برای خرید خواهد بود.

دوربین این گوشی 16 مگاپیکسل خواهد بود ولی کیفیت فیلم برداری آن حتی از آیفون 6 هم بالاتر خواهد بود. چون کیفیت ذخیره سازی آن UHD خواهد بود.

از قابلیت های دیگر این گوشی می توان به سنسور اثر انگشت اشاره نمود که این امکان دیگر حرفی برای گفتن جا نگزاشته است.

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy F34 در رنگ جدید عرضه شد

در کل این گوشی ایده عالی برای افرادی می باشد که می خواهند سخت ترین کار ها را از گوشی خود به عمل بیاورند.

به نظر شما آیا این گوشی ارزش خرید دارد؟

منبع : ubergizmo

کلمات کلیدی : نوت 4 , اطلاعات تکمیلی , Note 4 , شایعات , سامسونگ , IFA

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اطلاعات تکمیلی گلکسی نوت 4

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *