اطلاعات افشا شده از شیائومی Mi A2

شیائومی Mi A2

شیائومی Mi A2 | کمپانی شیائومی تاکنون از گوشی های هوشمند مقرون به صرفه ای رونمایی به عمل آورده است که توانسته با طراحی به روز این گوشی های هوشمند کاربران بسیاری زیادی را به سمت خود جذب نماید. در این میان کمپانی هایی نظیر اپل و سامسونگ به دلیل بالا بودن قیمت گوشی های هوشمندشان مدت زمان زیادی را صرف جلب رضایت مشتریان نموده اند ولی شیائومی از همان ابتدا با طراحی به روز و قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه شد.

هر چقدر مدت زمان بیشتری می گذرد، چزئیات بیشتری نیز  از شیائومی Mi A2 در اینترنت و سایت های خبری منتشر می گردد؛ جزئیاتی که از زبان طراحی این گوشی هوشمند و مشخصات سخت‌ افزاری آن خبر می دهند. اکنون بر اساس اطلاعاتی که اخیرا افشا شده است، گویا باید منتظر رونمایی از این گوشی هوشمند در ماه جاری باشیم! بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک منبع مطلع انتشار یافته است، شیائومی Mi A2 قرار است در سه رنگ مختلف و آن هم با چهار حافظه‌ ی ذخیره‌ سازی متفاوت در دسترس کاربران قرار بگیرد.

مدل پایه‌ ی این گوشی هوشمند با 4 گیگابایت حافظه‌ ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ ی داخلی عرضه خواهد شد؛ ولی اگر این حافظه ی ذخیره سازی نیازهای شما را برطرف نمی کند می توانید نسخه‌ ی 64 گیگابایتی این گوشی هوشمند را خریداری کنید. همچنین کمپانی شیائومی به منظور رقابت با گوشی‌ های پرچمدار سایر کمپانی ها، نسخه‌ ای را در نظر گرفته که دارای حافظه‌ ی رم 128 گیگابایتی می باشد که با مقدار رم 4 یا 6 گیگابایتی در دسترس کاربران خواهد بود. تمام این مدل ها  نیز در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی قابل تهیه می باشند.

شیائومی Mi A2 نیز شباهت بسیار زیادی به می ۶ ایکس خواهد داشت و از این نظر نباید انتظار داشته باشیم تا طراحی جدیدی را در این گوشی هوشمند شاهد باشیم؛ در نهایت باید انتظار یک صفحه‌ نمایش با نسبت تصویر 18 به 9 را در کنار بدنه‌ ی آلمینیومی داشته باشیم. در پنل پشتی نیز شاهد دوربین دوگانه‌ ای هستیم که با چینش عمودی خود شابهت زیادی به آیفون 10 دارد. بر اساس شایعه های منتشر شده ی قبلی، کمپانی شیائومی برای این گوشی هوشمند از پردازنده‌ی اسنپدراگون 660 و نسخه‌ی 8.1 اندروید اوریو استفاده خواهد کرد و به‌ لطف اندروید وان، قابلیت بروزرسانی به اندروید پی را دارا خواهد بود.

بیشتر بخوانید  گوشی هوشمند پزشکی

 

زوم تک همیشه با شما خواهد بود …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اطلاعات افشا شده از شیائومی Mi A2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *