اسکایپ مجهز به قابلیت ضبط مکالمات می گردد

اسکایپ

یکی از پیام رسان های بسیار کاربردی در زمینه ی برقرار تماس های صوتی و تصویری با کیفیت، اسکایپ می باشد که در دنیا کاربران بسیاری را به خود جلب نموده است. اسکایپ این اواخر بروزرسانی های بسیاری را ارائه داده است که چندان کاربردی نبوده اند ولی اکنون این پیام رسان با ارائه ی یک بروزرسانی در زمینه ی فراهم آوردن قابلیت ضبط مکالمات توانسته است یک قابلیت کاربردی را برای افراد فراهم نمایند.

قابلیت ضبط مکالمات اسکایپ

طبق اطلاعیه ی تیم توسعه‌ دهنده‌ ی اسکایپ، قابلیت ضبط تماس‌ ها از امروز بر روی آخرین نسخه‌ ی این پیام رسان در دسترس قرار دارد؛ البته در این میان، کاربران ویندوزی باید مدتی صبر کنند؛ زیرا این قابلیت هنوز برای دیگر پلتفرم‌ ها انتشار نیافته است. از ابتدای فعالیت پیام رسان اسکایپ تا به امروز، این اولی باری می باشد که چنین قابلیتی به این پیامرسان محبوب افزوده می‌ شود.

اسکایپ

به منظور ضبط مکالمات در اسکایپ، در ابتدا بر روی آیکون + در پایین صفحه کلیک نمایید و سپس گزینه‌ ی Start Recording را به راحتی انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه، تمامی اشخاصی که در تماس شما حضور دارند با استفاده از یک بنر، متوجه سیستم ضبط مکالمه توسط شما خواهند شد؛ از همین جهت، جنبه‌ ی حفظ حریم خصوصی نیز از این طریق رعایت خواهد شد. لازم است که بدانید این قابلیت فقط به تماس صوتی محدود نمی باشد و کاربران می‌ توانند تمامی محتویات تماس‌ های ویدیویی خود را نیز با استفاده از این قابلیت ذخیره نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ویژگی پاسخگویی سریع به نسخه اندروید واتس اپ رسید

نظرات در مورد : اسکایپ مجهز به قابلیت ضبط مکالمات می گردد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *