اسپیکر هوشمند iHome با نام iGV1 معرفی شد

iGV1

قطعا نام کمپانی iHome به گوشتان خورده است، این کمپانی امسال در نمایشگاه CES 2018 از اسپیکر هوشمند چند منظوره ی خود با نام iGV1 رونمایی به عمل آورد و بسیاری از کاربران را با قابلیت های این اسپیکر شگفت زده کرد. امسال در نمایشگاه CES 2018 اسپیکرهای هوشمند زیادی معرفی شدند و در این لیست نام اسپیکر  iHome iGV1 نیز به چشم می خورد.

iGV1 کمپانی آی هوم شباهت بسیار زیادی به Google Home دارد و تنها از لحاظ ظاهری کمی عریض تر و کوتاه تر از آن می باشد و بر پایه ی Google Assistant فعالیت می نماید و علاوه بر ویژگی هایی که در گوگل هوم شاهد بودید، به عنوان یک ساعت رومیزی نیز کاربرد دارد. این گجت هوشمند دارای قابلیت اتصال با بلوتوث می باشد و در ضمن کاربران آن می توانند به عنوان یک پاور بانک برای دستگاه تلفن همراه خود با استفاده از یک کابل USB استفاده نمایند.

این اسپیکر فوق العاده دارای یک پورت USB یک آمپری می باشد که بر طبق ادعای شرکت سازنده Smart Plug کمپانی آی هوم نیز با آن سازگاز می باشد ولی تنها به صورت مجزا به فروش می رسد. iGV1 دارای امکان اتصال به وای فای را دارا می باشد و در نهایت می توان آن را به یک روتر متصل کرده و از آن برای کنترل سایر گجت های متصل به اینترنت اشیا استفاده کرد.

کاربران این اسپیکر می توانند علاوه بر کنترل آن با استفاده از کلیدهای فیزیکی، از فرامین صوتی نیز استفاده نمایند که واقعا آن را به یک گجت چند منظور تبدیل کرده است. اما کمپانی آی هوم در مراسم رونمایی از این اسپیکر درمورد جنس بدنه ی آن اطلاعاتی را در اختیار نگذاشته است اما ظاهرا بخش پایینی آن دارای یک نوع پوشش پارچه ای می باشد و هم اکنون نیز اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه ی آن در دسترس نیست.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی سنسور اسکن اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش توسط کمپانی ویوو

نظرات در مورد : اسپیکر هوشمند iHome با نام iGV1 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *