اسپیکر بی‌سیم 360 سامسونگ دنیای متفاوت از موسیقی

اسپیکر بی‌سیم 360 سامسونگ دنیای متفاوت از موسیقی

شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده دستگاه های صوتی در جهان می باشد این شرکت در سال گذشته مدلی جدید از ساند بار های خود را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد در ادامه به بررسی این ساند بار سامسونگ خواهیم پرداخت با ما همراه باشید .اسپیکر بی‌سیم 360 سامسونگ با زیبایی خاصی که دارند علاوه بر صدای رسا می تواند

امروزه با گسترش روزافزون تکنولوژی و دسترسی‌های آسان به محصولات این حوزه، انتقال اطلاعات، سرعت بالایی پیدا کرده است و از طرف دیگر، سرویس‌های اشتراک‌گذاری محتوا، امکان دسترسی به مطالب گوناگون همچون موسیقی، ویدئو، کتاب‌های الکترونیکی، فیلم و غیره را متحول ساخته‌اند. این سهولت دسترسی باعث شده که جایگاه این محتواهای صوتی و تصویری در زندگی روزمره‌مان تغییر کند و تا حد زیادی افزایش یابد. طبیعی است که این استفاده بیشتر، نقش و اهمیت کیفیت را هم پررنگ‌تر خواهد کرد.

در این راستا باوجود محصولات متعدد، شرکت سامسونگ الکترونیکس به‌عنوان پیشرو در تولید محصولات صوتی و تصویری، پاسخ‌گویی به نیاز کاربران را بیش از پیش مدنظر قرار داده است. جدیدترین محصول صوتی این شرکت، سیستم صوتی 360 است که تحولی در دنیای محصولات صوتی به شمار می‌رود. این محصول با پخش صدا در تمامی جهات و ظاهری جذاب و متفاوت، به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر کجای اتاق که باشند صدا را با کیفیتی فوق‌العاده و بدون افت کیفیت دریافت کنند.

چرا اسپیکر بی‌سیم 360 یک محصول ویژه است؟

اسپیکر بی‌سیم 360 سامسونگ محصول جدیدی است که با دید خلاقانه و به‌منظور پاسخ به نیازهای مشتری امروز، در پیشرفته‌ترین لابراتوار صدای ابرقدرت عرصه‌ طراحی و تولید محصولات الکترونیکی، در کالیفرنیای آمریکا طراحی و روانه‌ بازار شده است. ویژگی بارز این دستگاه، توزیع صدای غنی به‌صورت 360 درجه است که این ویژگی در کنار طراحی خاص و زیبا، محصولی متفاوت را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کرده است.

اسپیکر بی‌سیم 360 مدل R7 با بهره‌گیری از تکنولوژی Ring-Radiator (فناوری توزیع صدا به‌صورت حلقه‌ای) صدا را به‌صورت یکنواخت و بدون افت کیفیت در تمام فضای مورداستفاده منتشر می‌کند و تجربه‌ای متفاوت در مقایسه با اسپیکرهای معمولی که صدا را تنها در یک جهت توزیع می‌کنند، در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه علاوه بر مجهز بودن به تکنولوژی بلوتوث، از تکنولوژی بی‌سیم نیز بهره برده و امکان استریم موسیقی به‌صورت آنلاین را نیز دارا است. اپلیکیشن مالتی روم نسخه 2 که برای این سری از اسپیکرها طراحی شده است امکان پخش به‌روزترین موسیقی‌ها را از سرویس‌های جهانی همچون Spotify، Deezer و … را نیز به کاربران می‌دهد.

کاربردهای منحصربه‌فرد اسپیکر بی‌سیم 360 مدل R7

یکی دیگر از مزیت‌های اسپیکر بی‌سیم 360، امکان پخش هم‌زمان صدا از چندین دستگاه است. به‌عنوان مثال زمانی که هرکدام از اسپیکرها در فضایی جداگانه قرار گرفته شده باشند، امکان اتصال آن‌ها به هم و تغییر تنظیمات آن‌ها متناسب با فضایی که در آن قرار گرفته‌اند وجود دارد. از طرفی به کمک اپلیکیشن مالتی روم (که در بالا به آن اشاره شد)، کاربران می‌توانند، چینش اسپیکرها را طوری انتخاب کنند تا صدا را به‌صورت فراگیر (surround) بشنوند. تنظیم صدای فراگیر برای تلویزیون هم از طریق این دستگاه امکان‌پذیر است، به این صورت که به‌راحتی از طریق اپلیکیشن مربوطه (باقابلیت نصب بر روی هر نوع دستگاه هوشمند مانند موبایل یا تبلت)، می‌توان اتصال تلویزیون و اسپیکر 360 را به‌صورت بی‌سیم برقرار کرد و تجربه شنیدن صدایی فراگیر هنگام تماشای تلویزیون داشت.

به تمامی امکانات ویژه این محصول، داشتن بازه قیمتی متنوع و مناسب را هم می‌توان اضافه کرد که می‌تواند پاسخگوی گروه‌های مختلفی از مشتریان باشد./

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اسپیکر بی‌سیم 360 سامسونگ دنیای متفاوت از موسیقی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *