اسنپ و تپ سی نمی توانند وارد فرودگاه امام خمینی شوند

فرودگاه امام خمینی

فرودگاه امام خمینی | تاکسی های آنلاین این روزها در معابر شهری حضور دارند و بسیاری از افراد از این تاکسی های آنلاین استفاده می نمایند. در این میان برخی از افراد با استفاده از این تاکسی های آنلاین وارد محیط فرودگاه های امام و مهرآباد می شوند. از لحاظ هزینه بسیاری از تاکسی های آنلاین با قیمتی بسیار کمتر از آژانس های شهری فعالیت می کنند و دلیل این محبوبیت نیز همین موضوع می باشد.

فرودگاه امام خمینی

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، شهرام آدم‌ نژاد، امروز در طی یک نشست خبری از ممنوعیت ورود خودروهای اسنپ و تپسی به داخل این فرودگاه خبر داد. ایشان اعلام نمودند که این شرکت‌ ها کاری به منظور همکاری با قوانین مشخص شده برای تاکسی‌ های اینترنتی در فرودگاه امام انجام نداده‌ اند، به همین خاطر حضور این تاکسی ها در داخل فرودگاه ممنوع است و تلاش می گردد تا اجازه‌ ی فعالیت به آن‌ ها در این محیط داده نشود.

فرودگاه امام خمینی

ایشان همچنین اعلام نمودند که اکنون 1400 تاکسی در فرودگاه حضور دارند و در طول روز به 800 مسافر خدمت‌ رسانی می گردد. این مسئله یعنی برای تاکسی‌ های فرودگاهی هم باید شرایطی تعریف گردد. شهرام آدم‌ نژاد با اشاره به نوع طراحی اپلیکیشن فرودگاه امام خمینی عنوان نمود، این اپلیکیشن به‌ زودی و با حضور وزیر راه و شهرسازی کشور به صورت رسمی مورد بهره‌ برداری قرار خواهد گرفت و سعی شده است تا نیازهای مسافر با استفاده از این اپلیکیشن به صورت کامل برطرف گردد.

فرودگاه امام خمینی

بر اساس گفته های آدم نژاد، برنامه‌ ریزی‌ هایی در فرودگاه امام صورت پذیرفته که سعی می گردد در طول یک تا دو ماه آینده مشکلات مربوط به تاکسی‌ های این فرودگاه حل شود. اعلام نمود، برای تاکسی‌ ها مسیرهای معینی تعریف گریدیده و حتی مقداری افزایش قیمت نیز در سال جاری صورت پذیرفته است. ایشان از نصب تاکسی‌ متر بر روی خودروهای حمل‌ و نقل برای محاسبه‌ی مبلغ دقیق و از جمله اقداماتی یاد کرد که می‌ توان بهمنظور بهبود شرایط تاکسی‌ های فرودگاهی انجام داد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  مخفی کردن حالت آنلاین در اینستاگرام

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اسنپ و تپ سی نمی توانند وارد فرودگاه امام خمینی شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *