استون مارتین میزبان طراح فولکس واگن و بوگاتی است

استون مارتین

این روزها در دنیای خودرو نیز بر سر طراحان جنگ و دعوای بسیاری است! همانطور که طراح آئودی چند سال پیش وارد کمپانی هیوندای شد این بار طراح فولکس واگن و بوگاتی، توبیاس سولمن، به عنوان رئیس بخش طراحی خارجی محصولات استون مارتین، این برند بریتانیایی پر آوازه، انتخاب شده است. سولمن چندین سال در این کمپانی به عنوان طراح یک خودروی سوپر اسپرت با موتور میانی و چندین خودروی شاسی بلند آفرود برای استون مارتین را بر عهده خواهد گرفت.

استون مارتین

لازم به ذکر است که مایلز نورنرنبرگر در کمپانی استون مارتین به رتبه ای بالاتر ترفیع یافته استو سولمن هم اکنون به عنوان رئیس بخش طراحی خارجی این کمپانی شناخته شده است. سولمن پیش از این مسئول طراحی خارجی گروه فولکس واگن شامل کراس‌اور توآرگف سدان آرتئون، تی پرایم جی تی ای و چند خودروی دیگر این کمپانی بود و سال گذشته مدیریت بخش طراحی خارجی بوگاتی را بر عهده داشت که البته تاثیر چندانی بر تنها محصول این کمپانی نگذاشت و به همین دلیل نقش چندانی در این کمپانی نداشت.

اندی پالمر پس از تایید برنامه ی قرن دوم استون مارتین قصد دارد در سال های آینده هفت مدل جدید را به بازار عرضه نماید که دو مدل DB11 و نسل جدید ونتیج تاکنون معرفی شده اند و از 5 مدل باقیمانده DBS سوپرلگرا جایگزین ونکوئیش خواهد شد و به عنوان اولین مدل شاسی بلند استون مارتین تایید شده است. البته لازم به ذکر است که طراحی سولمن در DBS سوپرلگرا و شاسی‌بلند استون مارتین اعمال گردد زیرا این دو مدل هم اکنون در مراحل پایانی ساخت خود قرار دارند.

استون مارتین

به احتمال زیاد اولین پروژه ی سولمن طراحی دومین سوپر اسپرت موتور میانی استون مارتین پس از اولین ابر خودروی والکری برای رقابت با سایر ابر خودروهای دنیا باشد. بر اساس شایعات منتشر شده در خصوص این خودرو احتمالا در اوایل سال 2020 رونمایی خواهد شد و همچنین در حدود سال های 2021 تا 2023 سدان سوپرلوکس لاگوندا (Lagonda) استون مارتین نیز به میدان خواهد آمد. این طور به نظر می رسد که سولمن به منظور طراحی دومین استون مارتین موتورمیانی برای رقابت با خودروهای کمپانی های مک لارن و فراری استخدام استون مارتین شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : استون مارتین میزبان طراح فولکس واگن و بوگاتی است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *