از کارت گرافیک 32 گیگابایتی AMD رونمایی شد

از کارت گرافیک 32 گیگاباتیAMD رونمایی شد

از کارت گرافیک 32 گیگابایتی AMD دیشب رونمایی شد. در ادامه با زوم‌تک همراه باشید.

دیشب و در مراسم NAB 2016، شرکت AMD  رسماً از اولین کارت گرافیک 32 گیگابایتی طراحی جهان با نام FirePro W9100 رونمایی نمود و اعلام کرد که نیمه‌ی دوم سال 2016، این سخت افزار بی نظیر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همینطور این شرکت افزونه مخصوص رندر FireRender را برای نرم‌افزار Autodesk 3Ds Max معرفی نمود، افزونه‌ای که کاربران را قادر به انجام ایده‌های مجازی خود از طریق آن و با رزولوشن بالای 4K خواهندبود و از آخرین تکنولوژی‌ها در این زمینه به منظور توسعه محتوای مورد نظر استفاده نمایند.

مدیر ارشد این شرکت، آقای Raja Koduri درباره‌ی این تکنولوژی و تولید این کارت گرافیک اذعان داشت که برخی از توسعه‌دهندگان ایده‌های بسیار خوبی برای پیاده کردن دارند و این دسته از افراد سعی می‌کنند از هر چه که در اختیار دارند استفاده کنند. برخی از ایده‌هایی که توسعه‌دهندگان دارند نیز بسیار سنگین بوده و ابزارهایی که در حال حاضر در اختیار آنها قرار دارد، نمی‌تواند به آنها در این زمینه کمک نماید. پس از آغاز شدن دوره کارت‌های گرافیک High Bandwich Memory یا HBM در سال 2015 و عرضه کردن کارت گرافیک قدرتمندی همچون Radeon Pro Duo، حالا نوبت به رونمایی از کارت گرافیک 32 گیگابایتی FirePro W9100 رسیده تا کاربران بتوانند از تکنولوژی‌های بسیار خوب این محصول در تولید و توسعه محتوای مورد نظر خویش، استفاده نمایند. در کنار تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته‌ای که کاربران در این کارت می‌توانند پیدا کنند، باید حجم حافظه‌ی 32 گیگابایتی آن نیز اشاره داشته باشیم که بیشترین ظرفیت را در میان تمامی کارت‌های گرافیک را دارد.

هنوز AMD مشخصات فنی دقیق این محصول را به صورت رسمی اعلام نکرده و تنها به حجم حافظه‌ی آن بسنده نموده و اعلام کرده که در روزهای آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این کارت گرافیک خواهیم بود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  داستان برند AMD دومین تولید کننده مشهور پردازنده دنیا

نظرات در مورد : از کارت گرافیک 32 گیگابایتی AMD رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *