از هفته بعد ثبت سفارش گوشی های جدید آغاز خواهد شد

ثبت سفارش گوشی های جدید

ثبت سفارش گوشی های جدید | حتما بخاطر دارید که خبری در فضای مجازی منتشر شد که اعلام نمود ترخیص گوشی های هوشمند توقیفی در گمرک از روز شنبه آغاز خواهد شد که در طی این خبر اعلام شد، 5000 هزار گوشی هوشمند در طی این جریان ترخیص خواهند شد. بر همین اساس باید پس از ترخیص این گوشی های هوشمند ثبت سفارش صورت بپذیرد تا وارد فروشگاه های سطح کشور گردند.

ثبت سفارش گوشی های جدید

رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه، ابراهیم درستی، با اشاره به بحث آغاز ترخیص گوشی‌ های هوشمند از گمرک، اعلام نمود:

به منظور تنظیم بازار لازم است مسئولین هرچه سریعتر گوشی های هوشمند را قیمت‌گذاری نمایند تا توزیع گوشی ها و کمبودهای موجود در بازار برطرف گردد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخیرا از رفع موانع قانونی به منظور ترخیص 600 هزار گوشی انبار شده در گمرک خبر داد و در صفحه توییتر خود اعلام نمود:

در طی جلسه ی هیات دولت دستور العمل طریقه ی ترخیص کالاهای واردشده ببا ارز آزاد از گمرک به تصویب رسید. در نتیجه موانع قانونی ترخیص 600 هزار گوشی هوشمند موجود در گمرک برطرف شد.

ثبت سفارش گوشی های جدید

رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه همچنین اعلام نمود که قسمتی از گوشی‌ های هوشمند توقیف شده ولی قسمت دیگری که در انبارهای گمرک مانده بود و یا ترخیص شده و یا در حال ترخیص هستند. ایشان عرضه‌ ی این گوشی‌ ها را در بازار کافی ندانسته است. ایشان از مسئولان درخواست نمود تا هر چه سریعتر اقدام به قیمت‌ گذاری گوشی‌ های هوشمند نمایند. رئیسی با اشاره به این موضوع که بازار با کمبود کالا روبرو شده است، اعلام نمود که گوشی‌ های ترخیصی باید بین فروشندگان توزیع شود تا بازار متعادل گردد.

 

مطالب مرتبط 

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  از کاهش قیمت گوشی خبری نیست !

نظرات در مورد : از هفته بعد ثبت سفارش گوشی های جدید آغاز خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *