ازکمپانی T-mobile انتظار می رود که عرضه ی گلکسی نوت 8 (BOGO) را از جمعه آغاز نماید

T-mobile

انتظاراتی که از T-mobile  برای عرضه ی گلکسی نوت 8 داریم، چیست؟

طبق گزارشی که از T-mobile به دست ما رسیده است، این شرکت قصد دارد تا کمپین، یکی بخر یکی رایگان ببر (BOGO) را از دور مبارزه حذف کند، کمپینی که شامل برند جدید سامسونگ یعنی سامسونگ گلکسی نوت می شد!. T-mobile در تبلیغات مربوطه که منتشر کرد می بایست از این جمعه یعنی 1ام سپتامبر عرضه ی این گوشی را شروع کند.

در گزارش ها اعلام شده که نوت 8 (BOGO) بسیار شبیه به گلکسی اس 8 (BOGO) می باشد.

شما میتوانید نوت 8 را از یکی از سایت های خرید اینترنتی کالا خریداری نمایید. (T-mobile یا Simple Choice Unlimited)، در سایت‌های نام برده شده شما می توانید وسایل جانبی گوشی مربوطه را نیز خریداری کنید وحتی اصلا می توانید به جای خرید نوت 8، گوشی S 8 یا S 8 پلاس را خریداری نمایید.

جالب اینجاست، گفته شده که شما باید حتما از روش معامله ای BOGO بهره‌ مند شوید حتی اگر قبلاً گلکسی نوت 8 را از T-mobile سفارش داده باشید.

به عنوان یک یادآوری باید بگوییم که سامسونگ گلکسی نوت 8 را رسماً در آمریکا در تاریخ ۱۵ سپتامبر عرضه می کند در حالی که T-mobile و به احتمال زیاد دیگر فروشنده های شبیه به این شرکت، زودتر از این موعد شروع به فروش این گوشی می کنند.

T-mobileT-mobile یکی از قویترین اسپانسرها و کمپانی های عرضه کننده ی گوشی های پرچمدار و پرآوازه ی برندهایی مانند سامسونگ، سونی، هوآوی و …. می باشد و زمانی که عرضه ی این گوشی ها را آغاز می نماید، قطعا برنامه ریزی صحیحی نیز ازلحاظ پشتیبانی این گوشی ها در نظر گرفته است.

شاید روزی فرا برسد که تمامی این اسپانسر ها با همکاری یکدیگر تمامی گوشی های کمپانی های محبوب را با یک نام تجاری عرضه نمایند.

برای اطلاع دقیق از زمان عرضه ی (Galaxy Note 8 (BOGO با زوم تک همراه باشید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشکل باتری گلکسی نوت 8 جدی است

نظرات در مورد : ازکمپانی T-mobile انتظار می رود که عرضه ی گلکسی نوت 8 (BOGO) را از جمعه آغاز نماید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *