ارزهای دیجیتال ایرانی نیز از سوی ایالات متحده تحریم خواهد شد

ارزهای دیجیتال ایرانی

این روزها ایالات متحده در تلاش است تا اقتصاد ایران را به نحوی تحت فشار قرار دهد که به انزوا کشیده شود. در پی تحریم های اخیر آمریکا گویا دولت ترامپ تصمیم دارد ارزهای دیجیتال ایرانی را نیز در مجامع بین المللی تحریم نماید و امکان داد و ستد با آن ها را غیر ممکن سازد.

ارزهای دیجیتال ایرانی

دولت مردان ایالات متحده در حال بررسی یک طرح جدید در کنگره هستند که امکان توسعه و استفاده از ارزهای دیجیتال ایران را مدنظر قرار داده است. این طرح با نام مسدود سازی تراکنش های مالی غیرقانونی ایران مورد بررسی قرار گرفته است و از طریق دو نماینده جمهوری‌ خواه ایالات متحده به نام‌ های تد کروز  و مایک گالاچر در حال پیگیری و بررسی می باشد.

یکی از وب سایت های خبری در این خصوص می گوید:

این طرح به صورت کاملا مشخص تمامی معاملات، تامین پول و دیگر اقدامات مرتبط با رمز ارزهای ایرانی را ممنوع نموده است. این طرح حتی افراد خارجی درگیر با فرآیند فروش، تامین، نگهداری و یا انجام تراکنش های این ارز دیجیتالی را تحریم خواهد کرد.

ارزهای دیجیتال ایرانی

بر اساس گزارش منتشر شده در سایت خبری Cointelegraph، از افراد مذکور درخواست شده است تا میزان پیشرفت ایران در زمینه ی رمز ارزهای بومی را گزارش نمایند. تمامی این موضوعات در شرایطی است که هنوز هیچگونه اطلاعات دقیقی در خصوص ارزهای دیجیتال ایرانی در دست نمی باشد. مطلبی که تا به امروز از آن مطلع هستیم این است که شرکت خدمات انفورماتیک تحت نظارت بانک مرکزی کشور، در حال توسعه ارز دیجیتال بومی می باشد. از طرفی دیگر همین ارزهای دیجیتال شدیدا از طرف کارشناسان داخلی هم مورد انتقاد قرار گرفته است، زیرا تا به امروز هیچ‌گونه تجربه ی موفقی در خصوص ارزهای دیجیتال ملی و زیر نظر دولت‌ ها، در جهان وجود نداشته است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: cointelegraph

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ارزهای دیجیتال ایرانی نیز از سوی ایالات متحده تحریم خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *