ارتباط با مدیر کانال تلگرام

لینک ربات افزایش ممبر رایگان

کاربران زیادی از این شبکه ی اجتماعی استفاده می کنند و در کانالهای زیادی هم بالطبع عضو هستند. این کاربران گاهی به دلایل مختلف می خواهند که با مدیر کانالی که در آن عضویت دارند ارتباط برقرار نمایند ولی خب بعضی ها طریقه ی ارتباط با مدیر کانال تلگرام را سخت می دانند و شاید اصلا آشنایی با روش ارتباط ندارند!

به هرحال ما در این بخش قصد داریم طریقه ی ارتباط بامدیر کانال تلگرام را برایتان آموزش دهیم تا به راحتی بتوانید با این افراد به صورت شخصی در ارتباط باشید.

 

چطور با مدیر کانال تلگرام ارتباط داشته باشیم؟

در این مورد باید بدانید که مدیر خود کانال تلگرام باید این امکان را برای کاربران خود فراهم نماید، در غیر این صورت، امکان چنین ارتباطی وجود نخواهد داشت.

اگر کانال تلگرام عمومی باشد، فقط تعداد اعضا برای کاربران قابل مشاهده می باشد ولی در صورت خصوصی بودن حتی تعداد اعضا نیز مشخص نخواهد بود و در این حالت دسترسی حتی به ادمین هم وجود ندارد! برای اینکه بتواند با مدیر کانال تلگرام بتوانید به صورت پیش فرض ارتباط برقرار کنند باید خود مدیر کانال این امکان را فراهم نماید.

به عنوان مدیر تلگرام اگر فعالیت دارید، در ابتدا باید یک ID برای خود تهیه کرده باشید و در زمانی که عضو یک کانال تلگرام می شوید، با مراجعه به خود کانال می توانید در بخش بیوگرافی آن یک ID مشاهده نمایید که این ID وارد شده که در کانال در بخش بیوگرافی یا معرفی کانال مشاهده می نمایید، ID مدیریت آن کانال میباشد که با کلیک بروی آن، به راحتی می توانید به صورت شخصی با مدیر آن کانال ارتباط برقرار کنید اما بعضی از کانال هایی که به صورت خصوصی ساخته می شوند، شاید این ID را در بخش معرفی با بیگرافی کانال مشاهده نکنید، خب کانال به صورت خصوصی بوده و شخص ادمین به صورت کاملا خصوصی قصد دارد پیام هارا انتشار داده و کسی هم نتواند ارتباطی برقرار نماید.

 

اگر شما مدیر یک کانال تلگرام هستید می توانید کانالتان را در بخش معرفی کانال تلگرام زوم تک قرار دهید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ارتباط با مدیر کانال تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *